w?asno?? intelektualna

Data: 2011-02-17 06:55:56
Autor: Hollow Quincy
w?asno?? intelektualna
Cze¶ć,

Chciałem się poradzić Was w takiej sprawie:
Napisałem komu¶ program, jednak nie podpisali¶my umowy, bo miałem duże
zaufanie do danej osoby (nigdy więcej nie będę pracował bez podpisania
umowy).
Oczywi¶cie osoba ta nie chce zapłacić dopóki nie zgodzę się na
dodatkowe warunki, których nie mogę zaakceptować, bo jest to rozbój w
biały dzień i nie tak się umawiali¶my.
Nie podpisali¶my umowy, nigdy nie przekazywałem praw do tego programu.
Jednak kody programu s± w repozytorium kodu firmy.
Czy mogę zaż±dać, aby dana osoba (firma) zaprzestała korzystania z
tego kodu? Czy muszę i¶ć do s±du, żeby to wymusić? Jak wygl±da moja
sytuacja ?

Dzięki za pomoc
Pozdrawiam

Data: 2011-02-17 15:25:59
Autor: Olgierd
w?asno?? intelektualna
Dnia Thu, 17 Feb 2011 06:55:56 -0800, Hollow Quincy napisał(a):

Czy mogę zażądać, aby dana osoba (firma) zaprzestała korzystania z tego
kodu?

Tak.

Czy muszę iść do sądu, żeby to wymusić?

Jeśli nie posłuchają Cię dobrowolnie -- tak.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-17 12:36:00
Autor: Hollow Quincy
w?asno?? intelektualna
On 17 Lut, 16:25, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
[...]
> Czy mogę zaż±dać, aby dana osoba (firma) zaprzestała korzystania z tego
> kodu?
Tak.
> Czy muszę i¶ć do s±du, żeby to wymusić?
Je¶li nie posłuchaj± Cię dobrowolnie -- tak.

Czy w przypadku s±dzenia się czekaj± na mnie wysokie opłaty s±dowe i
wieloletni proces (miejsce zamieszkania Warszawa).

Pozdrawiam

Data: 2011-02-18 08:11:11
Autor: Olgierd
w?asno?? intelektualna
Dnia Thu, 17 Feb 2011 12:36:00 -0800, Hollow Quincy napisał(a):

> Czy muszę iść do sądu, żeby to wymusić?

Jeśli nie posłuchają Cię dobrowolnie -- tak.

Czy w przypadku sądzenia się czekają na mnie wysokie opłaty sądowe i
wieloletni proces (miejsce zamieszkania Warszawa).

To zaleĹĽy od tego jak bardzo zdesperowane albo pewne swoich racji sÄ… strony.

Data: 2011-02-18 00:05:36
Autor: Gotfryd Smolik news
w?asno?? intelektualna
On Thu, 17 Feb 2011, Hollow Quincy wrote:

Jak wygl±da moja sytuacja ?

  A co możesz udowodnić?
  W szczególno¶ci - jak udowodnisz, że kod jest Twój?

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-02-18 14:45:23
Autor: beherit / pn
w?asno?? intelektualna
On Thu, 17 Feb 2011, Hollow Quincy wrote:

Jak wygl±da moja sytuacja ?

A co możesz udowodnić?
W szczególno¶ci - jak udowodnisz, że kod jest Twój?

Je¶li wynik dla szaraczka to kompilacja, a Ľródło jest jedynie w firmie to łatwo jest udowodnić... Chyba że  kto¶ je nagle wykradł :).

w?asno?? intelektualna