w?asno?? intelektualna

Data: 2011-02-17 15:25:59
Autor: Olgierd
w?asno?? intelektualna
Dnia Thu, 17 Feb 2011 06:55:56 -0800, Hollow Quincy napisał(a):

Czy mogę zażądać, aby dana osoba (firma) zaprzestała korzystania z tego
kodu?

Tak.

Czy muszę iść do sądu, żeby to wymusić?

Jeśli nie posłuchają Cię dobrowolnie -- tak.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-02-17 12:36:00
Autor: Hollow Quincy
w?asno?? intelektualna
On 17 Lut, 16:25, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
[...]
> Czy mogę zaż±dać, aby dana osoba (firma) zaprzestała korzystania z tego
> kodu?
Tak.
> Czy muszę i¶ć do s±du, żeby to wymusić?
Je¶li nie posłuchaj± Cię dobrowolnie -- tak.

Czy w przypadku s±dzenia się czekaj± na mnie wysokie opłaty s±dowe i
wieloletni proces (miejsce zamieszkania Warszawa).

Pozdrawiam

Data: 2011-02-18 08:11:11
Autor: Olgierd
w?asno?? intelektualna
Dnia Thu, 17 Feb 2011 12:36:00 -0800, Hollow Quincy napisał(a):

> Czy muszę iść do sądu, żeby to wymusić?

Jeśli nie posłuchają Cię dobrowolnie -- tak.

Czy w przypadku sądzenia się czekają na mnie wysokie opłaty sądowe i
wieloletni proces (miejsce zamieszkania Warszawa).

To zaleĹĽy od tego jak bardzo zdesperowane albo pewne swoich racji sÄ… strony.