wniebowzięte moto

Data: 2011-01-16 00:15:35
Autor: blur
wniebowzięte moto
?tak piątkowo, bo widzę że tradycja zanika

http://www.joemonster.org/filmy/31916/Sposob_na_motocyklistow

Data: 2011-01-17 13:15:49
Autor: Magic
wniebowzięte moto
W dniu 2011-01-16 00:15, blur pisze:
?tak piątkowo, bo widzę że tradycja zanika

http://www.joemonster.org/filmy/31916/Sposob_na_motocyklistow

Całkiem fajne, szkoda że ustawiane :)
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-01-17 14:44:09
Autor: de Fresz
wniebowzięte moto
On 2011-01-17 13:15:49 +0100, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> said:

http://www.joemonster.org/filmy/31916/Sposob_na_motocyklistow

Całkiem fajne, szkoda że ustawiane :)
                            ^^^^^^^^^^
Ale co, chciałbyś żeby Ci tak Twoje moto odleciało? Da się zrobić... ;-)

de Fresz

Data: 2011-01-17 14:58:44
Autor: Magic
wniebowzięte moto
On 2011-01-17 13:15:49 +0100, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> said:

http://www.joemonster.org/filmy/31916/Sposob_na_motocyklistow

Całkiem fajne, szkoda że ustawiane :)
^^^^^^^^^^
Ale co, chciałbyś żeby Ci tak Twoje moto odleciało? Da się zrobić... ;-)

Tylko dajcie mi znać wczesniej żebym miał wiatrówkę przy sobie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-01-17 22:52:23
Autor: Don Pedro
wniebowzięte moto
On 2011-01-17 13:15:49 +0100, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> said:

[...]

Może w Hartowcu w tym roku? Wszyscy będziemy strzelać, spokojna głowa.

Pozdr
DP

Data: 2011-01-17 20:35:07
Autor: Marcin N
wniebowzięte moto

On 2011-01-17 13:15:49 +0100, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> said:

http://www.joemonster.org/filmy/31916/Sposob_na_motocyklistow

Całkiem fajne, szkoda że ustawiane :)
                           ^^^^^^^^^^
Ale co, chciałbyś żeby Ci tak Twoje moto odleciało? Da się zrobić... ;-)

Potrzebne byłyby balony o objętości ok 200 m3. Albo jeden o średnicy ponad 7m.

Data: 2011-01-18 09:22:15
Autor: Magic
wniebowzięte moto

On 2011-01-17 13:15:49 +0100, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> said:

[...]

To ja przyjade cegłą, będzie potrzebne więcej. Ciekawe ile wydali na hel. Wodoru raczej nie produkowali.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

Data: 2011-01-18 09:40:10
Autor: Monster
wniebowzięte moto
W dniu 2011-01-18 09:22, Magic pisze:
[...]

Tak na szybko wyguglałem(ceny z 2007r)od32do 60zł za m3 czyli jakieś 6000-1000zł przyjmując że potrzeba 200m3,droga impreza:-/
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-01-18 11:44:54
Autor: FanTomas
wniebowzięte moto
pare latek temu jakis nawiedzony koles ksiądz w ameryce południowej własnie za pomocą baloników robił kilkukilometrowe przeloty. potem goscia poniosła fantazja i sie podczepił pod za dużą liczbe baloników i go wyniosło w cholere w góre  zapomniał sobie wziasc cokolwiek do odcinania balonów i ostatni sygnał dał z komory ponad 3,5 tysiaca metrów nad ziemią. ciała nie odnaleziono.
ale co fakt to fakt ze jak działał z wyczuciem to po parenascie kilometrów sobie przelatywał:)
zeby nie było całkie EOT to pewnie widział gdzies z góry jakis motor:d
pozdro

Data: 2011-01-18 11:48:00
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
wniebowzięte moto
FanTomas napisał(a):
ostatni sygnał dał z komory ponad 3,5 tysiaca metrów nad ziemią. ciała nie odnaleziono.

poszedl do nieba

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-01-18 12:07:40
Autor: FanTomas
wniebowzięte moto
ostatni sygnał dał z komory ponad 3,5 tysiaca metrów nad ziemią. ciała nie odnaleziono.

poszedl do nieba

poleciał:D

Data: 2011-01-18 12:02:57
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
wniebowzięte moto
W dniu 18.01.2011 11:44, FanTomas pisze:
  jakis nawiedzony koles ksiÂądz

Na spotkanie z przełożonym się udał ;-)

wniebowzięte moto