wniosek do sądu

Data: 2018-06-17 11:19:28
Autor: fado.como
wniosek do sądu
Witam,
wysłałem wniosek do sądu o wydanie prawomocnego postanowienia z klauzulą wykonalności , i dostałem pismo z sądu, by "określić w jakim zakresie ma być klauzula"...

Postanowienie prawomocne, to chyba klauzula dotyczy go w całości ?

Data: 2018-06-18 07:00:47
Autor: ń
wniosek do sądu
Jeśli potrzebujesz w całości, to tak napisz.
Ale zapewne orzeczenie ma punkty np. 1., 2., 3., ...
To wtedy napisz np. "w punktach 2. i 3. wyroku/postanowienia z dnia.....".

-- -- -