wniosek o kartę zbliżeniową mBanku w kanale www

Data: 2010-03-10 20:10:09
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
wniosek o kartę zbliżeniową mBanku w kanale www
próbuję złożyć wniosek o kartę debetową i nie dowierzam...
za cholerę nie mogę znaleźć takiej opcji ani we wnioskach ani w zestawieniu moich kart. Owszem, mogę www wnioskować o kredytówkę i o ekartę, ale o zblizeniówkę nie mogę. Bezsens procedur mBanku czy moja nieumiejętnośc wyszukiwania?

Data: 2010-03-10 20:22:46
Autor: Peet

http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/MasterCard-Debit/index.html#tabs=3

Data: 2010-03-10 20:28:52
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
On 2010-03-10 20:10, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:
> próbuję złożyć wniosek o kartę debetową i nie dowierzam...

http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/MasterCard-Debit/index.html#tabs=3 wygląda można zamówić internetowo ale tylko dla NOWEGO rachunku
dla rachunku już istniejącego trzeba dzwonić na 0801 lub 042

Data: 2010-03-10 21:17:16
Autor: RobertS
[...]

dokładnie, również chciałem zamówić kartę przez net i NIE DA SIĘ, trzeba dzwonić ;-(

RobertS

Data: 2010-03-11 01:56:32
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
wniosek o kartę zbliżeniową mBanku w kanale www
dokładnie, również chciałem zamówić kartę przez net i NIE DA SIĘ, trzeba dzwonić ;-(

to jest jakiś mega-bezsens. wniosek o kartę kredytową - jest formularz www
wniosek o kartę debetową - nie ma formularza www

nie dziwiłbym sie gdyby było na odwrót, bo wnioski
kredytowe bywają niejednoznaczne, czasami klient
ma pytanie jak wypełnić, jak coś interpretować, co
wpisać, żywy człowiek, pracownik banku może pomóc,
doradzić, zinterpretować, wyjaśnić, itd. itp.
tutaj mBank nie widzi problemów (chociaż one istnieją)

jeśli chodzi o debetówki, problemu nie ma żadnego.
pracownik banku notuje to, co ja podam, i tyle.
jego rola sprowadza się do tego, że wypełnia ze mną
jakiś formularz, który ja z powodzeniem sam wypełniłbym
gdyby tylko bank mi to umożliwił. Ale nie, bank marnuje
czas mój i czas swoich pracowników i nabija niepotrzebne
zyski operatorom telekomunikacyjnym
tutaj problemów nie ma (ale mBank jest po prostu złośliwy)

Data: 2010-03-11 08:24:04
Autor: RobertS
[...]

dokładnie tak jak piszesz, nie da się tego logicznie wytłumaczyć ;-(

RobertS

Data: 2010-03-11 09:39:53
Autor: Valdi
wniosek o kartę zbliżeniową mBanku w kanale www
"RobertS" news:hna5qs$a06$2opal.icpnet.pl

> [...]
> tutaj problemów nie ma (ale mBank jest po prostu złośliwy)

dokładnie tak jak piszesz, nie da się tego logicznie wytłumaczyć ;-(

pod kompletny brak logiki zaliczam również niemożność ustalenia limitów
ilościowych dla kart z poziomu www - konieczny jest telefon.

Data: 2010-03-11 17:38:49
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hna5qs$a06$2@opal.icpnet.pl...

dokładnie tak jak piszesz, nie da się tego logicznie wytłumaczyć ;-(

A tam nie da się. Karty kredytowe to produkt bardziej dochodowy dla banku, w porównaniu do karty debetowej.

Data: 2010-03-12 10:43:38
Autor: radxcell
*RobertS* wrote in <news:hna5qs$a06$2opal.icpnet.pl>:
tutaj problemów nie ma (ale mBank jest po prostu złośliwy)
dokładnie tak jak piszesz, nie da się tego logicznie wytłumaczyć ;-(

a z ktorej karty bank ma wiekszy zysk?

pozdr, rdx

--
|   / _` / _` |>  </ _/ -_) | | spamboks na o2peel

wniosek o kartę zbliżeniową mBanku w kanale www