wniosek o kontrole nadzoru budowlanego

Data: 2011-06-29 14:30:50
Autor: pkozik
wniosek o kontrole nadzoru budowlanego
kwestia posiadania przymiotu strony w postępowaniu, a możliwości zawiadomienia i
zażądania przeprowadzenia czynności kontrolny to dwie różne sprawy. Nad interesem prawnym najemcy można dyskutować; można byłoby wykazywać, ale
niezależnie od tego i tak nic nie stoi na przeszkodzie złożeniu zawiadomienia.
Zanieść na biuro podawcze i zażądać potwierdzenia na kopii - muszą przyjąć i
potwierdzić!