wniosek o przebadanie oskarżyciela prywatnego - który sąd?

Data: 2012-02-27 19:10:50
Autor: kk
wniosek o przebadanie oskarżyciela prywatnego - który sąd?
Witam, otrzymałem akt oskarżenia z Sądu z prywatnego oskarżenia, od człowieka, który nie stroni od grubych narkotyków. Oskarżenie jest bzdurne, co nie zmienia faktu, że sprawa się odbędzie :D.
Chce napisać wniosek o przebadanie jego poczytalności (jako uczestnik postępowania, mam mnóstwo dowodów i argumentów), tylko do którego Sądu to wysłać? Sąd ze względu na moje miejsce zamieszkania, czy jego (rózne miasta), wolałbym by on się musiał fatygować :). No i jaki to będzie Sąd? Rodzinny? Bo przecież nie ten sam karny, gdzie on mi sprawę załozył...

pozdrawiam i proszę o wskazówki

wniosek o przebadanie oskarżyciela prywatnego - który sąd?