wnioski po/eu

Data: 2015-06-13 19:00:44
Autor: platformowe głupki
wnioski po/eu
wymieniłem dziś płyn i odpwietrzyłem sprzęgło, jest nieco lepiej, ale dalej cieżko wchodzą...

Data: 2015-06-13 23:22:15
Autor: ZIWK
wnioski po/eu
wymieniłem dzi¶ płyn i odpwietrzyłem sprzęgło, jest nieco lepiej, ale
dalej cieżko wchodz±...
No to wg zeznań komisji ekspertów Macierewicza - do sprzęgła musiała się dostać mgła helowa, lub nast±pił tam wybuch bomby "izowolumetrycznej" - cokolwiek to oznacza.
Cała reszta ¶wiata - nie maj±c z zasady racji - mówi o kończ±cym się sprzęgle i konieczno¶ci jego szybkiej wymiany, bo cierpi± synchronizatory skrzyni biegów.

Data: 2015-06-13 23:37:19
Autor: platformowe głupki
wnioski po/eu
jaki koszt mniej więcej? golf 4

Data: 2015-06-14 20:02:17
Autor: Myjk
wnioski po/eu
Sat, 13 Jun 2015 23:37:19 +0200, platformowe głupki
jaki koszt mniej więcej? golf 4

Litr soku brzozowego załatwi temat.

--
Pozdor Myjk