wnioski po/eu

Data: 2015-06-15 19:48:03
Autor: platformowe głupki
wnioski po/eu
byłem u znajomego mechanika, powiedział mi, że w tych jebanych golfach podobno montowali jakąś dwumasę - która kur... kosztuje ze 3 tyś. pln...

może mi Ktoś tu coś wyjaśnić doradzić?

jak po VINie sprawdzić czy mam tą jeb... dwumasę czy nie?

Data: 2015-06-15 20:06:41
Autor: yabba
wnioski po/eu

http://www.golf4.pun.pl/kolo-dwumasowe-w-jakich-modelach-wystepuje-554.htm

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-06-15 20:10:05
Autor: platformowe głupki
wnioski po/eu
podziękować!

ja mam SDI, czyli jak rozumiem, sprzęgło zwykłe za 150 pln?

Data: 2015-06-15 21:16:18
Autor: yabba
wnioski po/eu
Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:mln4dv$6qt$1node1.news.atman.pl...
podziękować!

ja mam SDI, czyli jak rozumiem, sprzęgło zwykłe za 150 pln?

Chcesz wymieniać sprzęgło czy dwumasę?
Na 90% nie masz dwumasy. Pozostaje zawsze 10%, że katalog części nie zgadza się z tym co rzeczywiście fabryka zamontowała w danym egzemplarzu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-06-15 21:20:27
Autor: platformowe głupki
wnioski po/eu
no byłem dziś u mechanika, powiedziałem "Panie nie wchodzą mi biegi!"
a On na to "Na 99% sprzęgło do roboty..."... i tak to...

Data: 2015-06-15 22:09:34
Autor: yabba
wnioski po/eu
Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:mln8ht$j11$1node2.news.atman.pl...
no byłem dziś u mechanika, powiedziałem "Panie nie wchodzą mi biegi!"
a On na to "Na 99% sprzęgło do roboty..."... i tak to...

Kilka miesięcy temu już chyba pytałeś się o sprzęgło w Golfie SDI?
Wtedy nie wiedziałeś czy masz hydrauliczne czy na linkę, a teraz widzę, że już doszedłeś, że hydrauliczne.
Oprócz kompletu sprzęgła (tarcza, docisk, wysprzęglik) usterka może też być w pompie sprzęgłowej lub w rurkach.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-06-15 22:15:07
Autor: platformowe głupki
wnioski po/eu
ja siÄ™ nie znam, ale tak na oko to jaki rzÄ…d ceny za naprawÄ™?

Data: 2015-06-19 10:48:53
Autor: yabba
wnioski po/eu
Użytkownik "platformowe głupki" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:mlnboe$epb$1node1.news.atman.pl...
ja siÄ™ nie znam, ale tak na oko to jaki rzÄ…d ceny za naprawÄ™?

Wymiana w Golfie III benzynowym "na wsi" kosztowała 500-600 zł z materiałem.

--
Pozdrawiam,

yabba

wnioski po/eu