wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane

Data: 2017-03-26 01:14:56
Autor: maciek zawieja
wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane
Data: 2017-03-26 03:43:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane
W dniu niedziela, 26 marca 2017 10:14:57 UTC+2 użytkownik maciek zawieja napisał:
http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,21548007,wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane.html

Ładne mi "przestępstwo".
Pół Polski to baka.

Mi się też zdarzało sporadycznie zakopcić, jak byłem młody i nie miałem
nic lepszego do roboty. Obecnie sobie nie pozwolę na takie luksusy, bo ganja
rozleniwia i z intensywną pracą, zwłaszcza umysłową się to gryzie.

Data: 2017-03-26 05:21:57
Autor: V.L. Pinkley
wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Ładne mi "przestępstwo".
Pół Polski to baka.

Jest przyzwolenie społeczne na jaranie, stąd draki wielkiej nie wróżę.
Zresztą sam jaram. Zioło nie jest na pierwszym miejscu używek
jakie sieją spustoszenie, wyżej jest alkohol i papierosy, nu ale
jak złapali Wałęsę tylko idiota nie wykorzysta takiej okazji do szarpania.

Co bardziej się liczy? Działacz PIS kręcący porno, czy młody Bolek
palący trawkę?:)

Walka się zaostrza.

Data: 2017-03-26 13:00:49
Autor: Budzik
wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane
Użytkownik V.L. Pinkley franciszek.wenerski1@gmail.com ...

Co bardziej się liczy? Działacz PIS kręcący porno, czy młody Bolek
palący trawkę?:)

Oba zdarzenia sa totalnie obojetne?
Z jednej strony jakis młody, nikomu nie znany działacz, z drugiej strony nawet nie polityk a rodzina.
Do tego z jednej strony brak winy w sensie prawnym, z drugiej 0 szkodliwości spolecznej czynu.
Ot ciemny lud to kupi i juz.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2017-03-26 06:16:58
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Budzik napisał:

Oba zdarzenia sa totalnie obojetne?
Z jednej strony jakis młody, nikomu nie znany działacz, z drugiej strony nawet nie polityk a rodzina.

Jak to mówią, na bezrybiu i rak ryba. Jak nie ma super niusów, wyciąga
się to co jest. Jeżeli zaś nie ma kompletnie nic, zawsze można coś wykreować.

Jakie zdechłe wiewiórki, sadzenie drzew, katastrofy albo sukcesy.

Data: 2017-03-26 18:52:56
Autor: andal
On Sun, 26 Mar 2017 05:21:57 -0700, V.L. Pinkley wrote:

[...]

lewizna przyzwala na wszelakie zlo niszczace zdrowie psychiczne

glupi narod latwiej w ryzach trzymac

i jesli spolecznosc jest lewizna to juz koniec narodu

Data: 2017-03-26 13:17:16
Autor: boukun
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jakie to prymitywne... Tyle lat żyję na świecie i jeszcze żadnych narkotyków pod żadną postacią nie próbowałem...

boukun

Data: 2017-03-26 12:32:28
Autor: Budzik
wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Jakie to prymitywne... Tyle lat żyję na świecie i jeszcze żadnych
narkotyków pod żadną postacią nie próbowałem...

Przestan sie nad sobą uzalac! Spróbuj. Ciekawośc swiata to nic złego.
Może chociaz piwko? :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac 'wali' i mam ja gdzies"  MikeXex

Data: 2017-03-26 18:46:30
Autor: andal
On Sun, 26 Mar 2017 12:32:28 +0000, Budzik wrote:

[...]

chyba kopciles bo mylisz ciekawosc swiata z trucizna

Data: 2017-03-26 20:00:49
Autor: Budzik
wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane
Użytkownik andal andal@andal.org ...

[...]

Co prawda dałem emotikona a widze ze szalenie powaznie potraktowałes moja wypowiedz.
Niemniej to prawda, nie widze nic złego w np. odrobinie alkoholu wypitej z głowa.
Trucizny tez sa dla ludzi.

--
Pozdrawia... Budzik
"Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

Data: 2017-03-26 23:10:29
Autor: andal
On Sun, 26 Mar 2017 20:00:49 +0000, Budzik wrote:

[...]

tak, wodka pita z umiarem nie szkodzi w zadnych ilosciach

ale ja alkoholu nie nazywalem trucizna, jeno trawe

Data: 2017-03-27 02:00:58
Autor: Budzik
[...]

A dlaczego? Skąd taki podział?

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

Data: 2017-03-27 02:05:07
Autor: andal
On Mon, 27 Mar 2017 02:00:58 +0000, Budzik wrote:

[...]

z medycyny

alkohol do rany przyloz a nie trawe

Data: 2017-03-27 05:00:59
Autor: Budzik
wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane
Użytkownik andal andal@andal.org ...

A dlaczego? Skąd taki podział?

z medycyny

alkohol do rany przyloz a nie trawe

Medycyna mowi ze marihuana gorsza niz alkohol?
Możesz dac jakies linki?

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2017-03-27 17:28:39
Autor: andal
On Mon, 27 Mar 2017 05:00:59 +0000, Budzik wrote:

[...]

zapytaj swego lekarza bo na linku mozna sie niechcacy powiesic

a skoro kochasz linki to masz:

http://www.livescience.com/42738-marijuana-vs-alcohol-health-effects.html

ocen sobie samodzielnie

tutaj zlamany, napraw samodzielnie ale nie pal przed robota

http://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/nalogi/marihuana-i-jej-wplyw-na-zdrowie-jak-thc-wplywa-na-
mozg_41407.html

Data: 2017-03-27 18:23:19
Autor: Budzik
[...]

Praktycznie nie bywam wiec bedzie ciezko.

a skoro kochasz linki to masz:

http://www.livescience.com/42738-marijuana-vs-alcohol-health-effects.ht
ml
Kocham zródła. Ty wolisz  w jakis inny sposób weryfikowac czy coś jest prawda czy brednia?

ocen sobie samodzielnie

tutaj zlamany, napraw samodzielnie ale nie pal przed robota

tinyurl...
tiny.pl ci pomoze w przyszłosci.

http://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/nalogi/marihuana-i-jej-wplyw-
na-zdrowie-jak-thc-wplywa-na- mozg_41407.html

P.S. Ten przytyk o niepaleniu to takie prostackie skojarzenie, ze jak ktos ma na jakis temat jakies zdanie albo co gorsza pyta o coś to znaczy ze z pewnoscią ma z tym do czynienia? No to musze cie zmartwić, nigdy nie paliłem. Niczego. Nawet fajek.

Raport WHO[edytuj]
W 1995 r. Światowa Organizacja Zdrowia przygotowała raport pt. Implikacje zdrowotne używania konopi: Analiza porównawcza zdrowotnych i psychologicznych skutków używania alkoholu, konopi, nikotyny i opiatów[46]. Brytyjski periodyk popularnonaukowy New Scientist ujawnił w numerze z lutego 1998 roku fakt zatajenia jednego z rozdziałów tego dokumentu. W ocenzurowanym rozdziale autorzy porównują naukowo udokumentowane zagrożenia płynące z używania marihuany z zagrożeniami, jakie niesie ze sobą stosowanie alkoholu i nikotyny oraz nielegalnych opiatów. Wykazują oni, że tam, gdzie ryzyko istnieje, nie jest ono poważniejsze, niż w przypadku nikotyny i alkoholu. Przeciwnikami raportu byli szef WHO Nakajima, który odszedł na emeryturę w czerwcu 1998 r. oraz dyrektor wydziału narkotyków dr Yoshida[47][48].

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2017-03-27 18:29:59
Autor: andal
On Mon, 27 Mar 2017 18:23:19 +0000, Budzik wrote:

[...]

w twojej glowie ?

[...]

who to nie medycyna

to lewacka organizacja ktora wykoncza ludzi

(twoje zdanie mnie nie ciekawi)

Data: 2017-03-27 19:00:46
Autor: Budzik
wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane
Użytkownik andal andal@andal.org ...

(twoje zdanie mnie nie ciekawi)

No to pieknie dziekuje za merytoryczna dyskusje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

Data: 2017-03-27 21:56:58
Autor: andal
On Mon, 27 Mar 2017 19:00:46 +0000, Budzik wrote:

Użytkownik andal andal@andal.org ...

(twoje zdanie mnie nie ciekawi)

No to pieknie dziekuje za merytoryczna dyskusje.

Ty chciales linki a nie dyskusji,

linki dalem, ale nie mam zadnych credentials do dyskusji na tematy medyczne

Data: 2017-03-28 06:00:45
Autor: Budzik
[...]

Tylko potwierdzona wiedza moze być podstawą dyskusji.
W innym przypadku zamiast dyskusji, bedziemy mieli do czynienia z kłotnią bab z magla, co zresztą ma na tej grupie najczesciej miejsce...
Chociaz w sumie obrazałbym baby z magla, najczesciej pyskówki tutaj maja poziom rynsztoka.

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2017-03-28 06:44:13
Autor: andal
On Tue, 28 Mar 2017 06:00:45 +0000, Budzik wrote:

[...]

tu masz troche wiedzy:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3538401/

Data: 2017-03-28 08:00:31
Autor: Budzik
[...]

co robisz jak jedni potwierdzaja a inni zaprzeczaja ?

liczysz ich na sztuki i podejmujesz "demokratyczna" decyzje ?

Różnie, ilosc, interesy, autorytety, trzeba to jakos wazyc.
W kazdym razie na pewno nie jest taka ze kazda racja jest równowazna.
Przykładowo: wszyscy naukowcy mowia, ze ziemia jest okragła a 1 mowi ze jest płaska.
Komu uwierzysz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

Data: 2017-03-28 16:31:08
Autor: andal
On Tue, 28 Mar 2017 08:00:31 +0000, Budzik wrote:

[...]

w takiej sytuacji mam wspaniala zabawe

ale  jesli byloby 50/50 to juz niestrawany problem

ale jesli chodzi o palenie marychy to nawet jeden mnie przekonuje

widzisz tak jest z paleniem, ludzie instaluja carbon monoxide ale mysla ze powolne zatruwanie sie jest lecznicze ?

dziennie spozywam 50ml koniaku bez skutkow uzaleznienia

nie wiem co by uczynila dzienna marycha ale coraz wiecej naukowych opinii
jest przeciwnych jej uzyciu

WHO tak skutecznie zaszczepilo Afryke na AIDS ze znaczna czesc jej ludnosci
juz nigdy nie zazna zadnych bolow !

Data: 2017-03-27 21:03:59
Autor: A. Filip
andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

A dlaczego jego ma ciekawić twoje zdanie?

Data: 2017-03-26 18:44:46
Autor: andal
On Sun, 26 Mar 2017 13:17:16 +0200, boukun wrote:

[...]

 a mowiles ze uwielbiasz komune

Data: 2017-03-26 20:35:42
Autor: 27:1

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ob87vr$58s$1gioia.aioe.org...
[...]

To spróbuj! Chłopie! Żona będzie piekniejsza! ;-)))

CL

Data: 2017-03-26 11:57:43
Autor: Zenek Kapelinder
wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane
Jak zapalisz skreta to na z wylupiastymi oczkami ladniejsza sie robi.

Data: 2017-03-28 22:50:08
Autor: z
wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane
W dniu 2017-03-26 o 13:43, Tomasz Chmielewski pisze:
Nawet piwa czy wina nigdy w życiu nie spróbowałeś?

Ja próbowałem alkoholu (nawet wojsku byłem jeśli wiesz co to znaczy ;-) ) i co? I nic. Ale w czym ta przyjemność, że się pierdoli od rzeczy i nie kontroluje ciała?
To ma być wyższy poziom świadomości?

Tylko ludzie słabi potrzebują dopalaczy. Można im współczuć.

Data: 2017-03-28 22:52:37
Autor: u2
W dniu 2017-03-28 o 22:50, z pisze:
Tylko ludzie słabi potrzebują dopalaczy. Można im współczuć.

chmieluś taki jest, zachwala wszystko to niezdrowe i zabija, wbrew swojemu operacyjnemu nazwisku:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-28 23:36:51
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 22:52 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2017-03-28 o 22:50, z pisze:
Tylko ludzie słabi potrzebują dopalaczy. Można im współczuć..

chmieluś taki jest, zachwala wszystko to niezdrowe i zabija, wbrew  swojemu operacyjnemu nazwisku:)

Stąd to kompulsywne zachwalanie Płaczformy i totalnej opozycji...
Może rzeczywiście to są masochiści? Bo przecież popędy seksualne są  jednymi z najsilniejszych!
Albo zaledwie syndrom sztokholmski?

--
Trefniś

Data: 2017-03-29 00:20:59
Autor: u2
W dniu 2017-03-28 o 23:36, Trefniś pisze:
Stąd to kompulsywne zachwalanie Płaczformy i totalnej opozycji...
Może rzeczywiście to są masochiści? Bo przecież popędy seksualne są
jednymi z najsilniejszych!
Albo zaledwie syndrom sztokholmski?

chmieluś tak bardzo wierzył w tysiuncletniom czeciom rzeszem tusskowatom, że teraz ma różne syndromy:)

Data: 2017-03-29 00:27:27
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 00:20 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Ale to straszny prymityw!
"Albo jesteście z nami, albo za PiS".
To przecież kłóci się z logiką, _każdy_ myślący odczuwa obrzydzenie w  stosunku do Płaczformy!
Tyle, że jedni myślą "co powinno być po PiS i dlaczego nie tzw. opozycja  totalna", a reszta ma biegunkę...
:)

--
Trefniś

Data: 2017-03-29 10:17:11
Autor: u2
W dniu 2017-03-29 o 00:27, Trefniś pisze:
Ale to straszny prymityw!
"Albo jesteście z nami, albo za PiS".

ano, jeśli ktoś wskazuje na mafijne nierządy PO-PSL to według chmielusia musi być z peace:)))))))))))))

Data: 2017-03-27 06:34:45
Autor: Blanca Moreno
wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane
Hola Se?or / Se?ora,

Soy la se?ora Moreno Blanca que estaba en busca de préstamo en efectivo durante varios meses yo era 6 veces víctimas de la estafa con los prestamistas necesarios que runa de mí, hice un intento de suicidio a causa de ellos. Para que tenía deudas y cuentas que pagar. Pensé que había terminado para mí no tengo más sentido para vivir. Pero afortunadamente vi los testimonios realizados por muchas personas en el Sr. ROBERTO LAGOS, así es como me puse en contacto para mi préstamo para pagar mis deudas y mi proyecto. Con el Sr. ROBERTO LAGOS que la vida, mi sonrisa es un nuevo sencillo MR y el corazón muy comprensivo. Cuidado con los prestamistas llegados de África, porque hay prestamistas privados de hecho de nosotros Si usted necesita financiación; prestar dinero o cualquier proyecto que lograr este MAN le ayudará a alcanzar y sostener financieramente usted

Contacto: roberto.lagos@yahoo.com

wnuk-lecha-walesy-michal-w-zatrzymany-w-sopocie-mial-marihuane