woda a nie benzyna

Data: 2010-07-28 19:16:24
Autor: Zencher
woda a nie benzyna
Data: 2010-07-28 19:44:17
Autor: Bydlę
woda a nie benzyna
On 2010-07-28 19:16:24 +0200, "Zencher" <zencher@wp.pl> said:

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,8184981,Eurowoda_95_z_Orlenu__czyli_problem_ubezpieczyciela.html

nagłówku czysta woda, w tek¶cie 90%...
Daj znać, gdy napisz± prawdę.

--
Bydlę

Data: 2010-07-28 20:39:56
Autor: spammtrapp
woda a nie benzyna
W dniu 2010-07-28 19:44, Bydlę pisze:
nagłówku czysta woda, w tek¶cie 90%...
Daj znać, gdy napisz± prawdę.

Lali czyst± wodę, 10% paliwa to pozostało¶ci w zbiorniku.
Daj znać, gdy zaczniesz czytać ze zrozumieniem :D

Data: 2010-07-28 19:06:07
Autor: to
woda a nie benzyna
spammtrapp wrote:

Lali czystą wodę, 10% paliwa to pozostałości w zbiorniku. Daj znać, gdy
zaczniesz czytać ze zrozumieniem :D

Jakoś mi się w tą historię z wodą w dystrybutorze nie chce wierzyć...

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-28 21:36:03
Autor: spammtrapp
woda a nie benzyna
W dniu 2010-07-28 21:06, to pisze:

Jakoś mi się w tą historię z wodą w dystrybutorze nie chce wierzyć...

"PKN Orlen przyznaje, że rzeczywiście w jednym z dystrybutorów znajdowała się woda i przeprasza za zaistniałą sytuację. W przysłanym do naszej redakcji wyjaśnieniu Joanna Puskar z biura prasowego spółki tłumaczy, że prawdopodobną przyczyną obecności wody było rozszczelnienie instalacji w jednym z dystrybutorów."

Data: 2010-07-29 12:15:29
Autor: Maciek
woda a nie benzyna
[...]

Co nie zmnienia faktu, że mi też się nie chce wierzyć. Z tego co pamiętam, zbiorniki na stacjach budowane są tak, że w najniższym punkcie jest przestrzeń specjalnie na cięższe ciecze od benzyny np. wodę. Paliwo jest pobierane z poziomu wyżej. Do tego czujniki i monitoringi podające na bieżąco zawartość "cukru w cukrze" ;)
Jak dla mnie musieli cysterną z wodą zatankować zbiornik stacji i olać monitoring zbiornika, mało realne :-/

Pozdrawiam

Data: 2010-07-30 17:19:19
Autor: Big Jack
woda a nie benzyna
W wiadomości
*to* napisał(-a):

Jakoś mi się w tą historię z wodą w dystrybutorze nie chce wierzyć...

Orlen przyznał się, że w dystrybutorze była woda, a Ty chcesz z tym polemizować?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-07-28 22:56:00
Autor: Bydlę
woda a nie benzyna
On 2010-07-28 20:39:56 +0200, spammtrapp <gdzieswnecie@wp.pl> said:

W dniu 2010-07-28 19:44, Bydlę pisze:
nagłówku czysta woda, w tek¶cie 90%...
Daj znać, gdy napisz± prawdę.

Lali czyst± wodę, 10% paliwa to pozostało¶ci w zbiorniku.

<http://a.imageshack.us/img63/2991/benzynaiagoraklamie.jpg>

Podkre¶liłem ci, bo się pogubiłe¶.

Daj znać, gdy zaczniesz czytać ze zrozumieniem :D

Daj znać, gdy dojrzejesz do przeproszenia za swoj± pomyłkę.

--
Bydlę

Data: 2010-07-29 11:18:45
Autor: marsel
woda a nie benzyna
W dniu 28.07.2010 22:56, Bydlę pisze:
On 2010-07-28 20:39:56 +0200, spammtrapp <gdzieswnecie@wp.pl> said:

[...]

Czepiasz się, zaraz się okaże, że do rozszczelnionego zbiornika Orlenu nie może dostać się "czysta woda", bo i sk±d.
A w ogóle jak± wodę uważamy za czyst±?
Ponieważ paliwo się z wod± nie miesza, możemy przyj±ć, że w baku była "czyta woda", paliwo, trochę powierza i oparów, i jakie¶ cz±stki stałe nie przefiltrowane wcze¶niej. Proporcje niektórych składowych podano w dalszej czę¶ci artykułu.

Data: 2010-07-29 12:25:00
Autor: Bydlę
woda a nie benzyna
On 2010-07-29 11:18:45 +0200, marsel <marcin@pl> said:

Czepiasz się,

Tak, oczekuję rzetelno¶ci i uczciwo¶ci, a tego nie ma w tamtym artykule.
Ty wolisz z kłamcami i oszustami?

 zaraz się okaże

Sięgnij pamięci± wsetcz i przypomnij sobie jak często SENSACJE prasy po czasie okazuj± się kłamstwem i prasa potem wstydliwie przeprasza na 8. stronie.
;>>>

, że do rozszczelnionego zbiornika Orlenu nie może dostać się "czysta woda", bo i sk±d.

A to jest tak samo prawdziwe (IMO) jak kwestionowana przez mnie "czystwa woda w baku".
Sam widzisz, że nie wierzysz dziennikarskiemu przekazowi - z tym, że ja mam dowody - czarno na białym podkre¶lone na zielono.

A w ogóle jak± wodę uważamy za czyst±?

Tak± bez benzyny?

Ponieważ paliwo się z wod± nie miesza

To bez znaczenia - albo w baku była czysta woda, albo tylko 90% wody było w baku.
Gdyby się mieszała, to problem prawdomówno¶ci dziennikarza Gazety byłby taki sam.

, możemy przyj±ć, że w baku była "czyta woda"

Nie - chyba że uznasz, iż jedno ze zdań dziennikarza opisuj±ce zawarto¶ć baku jest kłamstwem.
;>

--
Bydlę

Data: 2010-07-29 13:07:37
Autor: SW3
woda a nie benzyna
Dnia 29-07-2010 o 12:25:00  napisał(a):

To bez znaczenia - albo w baku była czysta woda, albo tylko 90% wody  było w baku.

A gdzie było pozostałe 10% wody? ;)

Gdyby się mieszała, to problem prawdomówno¶ci dziennikarza Gazety byłby  taki sam.

Nie jest napisane "w baku była tylko czysta woda" tylko "w baku była  czysta woda". Wła¶nie dlatego że się nie miesza - była czysta woda, było  trochę benzyny, było trochę powietrza (nie czystego tylko z oparami).

--
SW3
-- --

Data: 2010-07-29 15:18:26
Autor: Bydlę
woda a nie benzyna
On 2010-07-29 13:07:37 +0200, SW3 <sw3.spam.stop@poczta.fm> said:

Dnia 29-07-2010 o 12:25:00  napisał(a):

To bez znaczenia - albo w baku była czysta woda, albo tylko 90% wody

było w baku.

A gdzie było pozostałe 10% wody? ;)

Celne trafienie!
;-)))

Mój bł±d - zawarto¶ć baku składała się w 90% z wody.

[...]

A potem, że jednak była tam benzyna - więc nie czysta woda.
Gdyby była tyko czysta woda, to stanowiłaby 100% zawarto¶ci baku.
I wracamy do pocz±tku.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-07-29 15:26:41
Autor: spammtrapp
woda a nie benzyna
W dniu 2010-07-29 12:25, Bydlę pisze:

A w ogóle jak± wodę uważamy za czyst±?

Tak± bez benzyny?

Ale woda zawsze jest bez benzyny :) Te dwie ciecze sie nie mieszaj±:)

Data: 2010-07-29 15:24:41
Autor: spammtrapp
woda a nie benzyna
W dniu 2010-07-28 22:56, Bydlę pisze:

Daj znać, gdy dojrzejesz do przeproszenia za swoj± pomyłkę.

Zwracam honor :)

Data: 2010-07-29 20:17:13
Autor: Bydlę
woda a nie benzyna
On 2010-07-29 15:24:41 +0200, spammtrapp <gdzieswnecie@wp.pl> said:

W dniu 2010-07-28 22:56, Bydlę pisze:

Daj znać, gdy dojrzejesz do przeproszenia za swoj± pomyłkę.

Zwracam honor :)

Bue....

A ja już szykowałem tekst o empirycznym sprawdzaniu - np, 9 kieliszków wódki i jednym z benzyn±.
;-)))

Ale - czapka z głowy za reakcję.
:-)

--