woda leci - proszę o pomoc

Data: 2009-05-22 13:40:53
Autor: maanj
woda leci - proszę o pomoc

Użytkownik "Łukasz K." <webtotalWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:653d.00001224.4a168d09newsgate.onet.pl...
witam grupowiczów

proszę Was o pomoc bo już sam nie wiem co zrobić

mój golf II 1,6 automat benzyna po długiej jeździe ok 40 - 80 km, po wyłączeniu
silnika płyn chłodniczy wycieka przez korek, tworzy się dziwnie bardzo duże
ciśnienie. Korek był już 2 razy wymieniany zbiornik również, czujnik jest ok też
był wymieniany, termostat jest też ok.

To zawsze dzieje się po wyłączeniu silnika woda idzie mocno do góry w zbiorniku
i przelewa się, wentylator się włącza.

Proszę Was o pomoc, google już przestały mówić.
Pozdrawiam Łukasz

Jak płyn byl wymieniany tez to zapowietrzony jest uklad chlodzenia- jedna z mozliwosci

Mat

Data: 2009-05-22 13:48:57
Autor: webtotal
woda leci - proszę o pomoc

> [...]
> Pozdrawiam Łukasz

Jak płyn byl wymieniany tez to zapowietrzony jest uklad chlodzenia- jedna z mozliwosci

podobno to było już sprawdzone czy układ nie jest zapowietrzony, ale płyn na
pewno wymieniali i ktoś podejrzewa uszczelkę pod głowicą i tak naprawdę nie wiem
czy mnie nie robią w konia

--

woda leci - proszę o pomoc