woda leci - proszę o pomoc

Data: 2009-05-22 13:46:21
Autor: GK
woda leci - proszę o pomoc
Łukasz K. pisze:
witam grupowiczów

proszę Was o pomoc bo już sam nie wiem co zrobić mój golf II 1,6 automat benzyna po długiej jeździe ok 40 - 80 km, po wyłączeniu
silnika płyn chłodniczy wycieka przez korek, tworzy się dziwnie bardzo duże
ciśnienie. Korek był już 2 razy wymieniany zbiornik również, czujnik jest ok też
był wymieniany, termostat jest też ok.

To zawsze dzieje się po wyłączeniu silnika woda idzie mocno do góry w zbiorniku
i przelewa się, wentylator się włącza.

Proszę Was o pomoc, google już przestały mówić.
Pozdrawiam Łukasz

Witam,
A to się dzieje po wyłączeniu silnika? A w czasie pracy?
U mnie jak wywalało płyn, to okazało się, że miałem pękniętą głowicę i była nieszczelność pomiędzy układem chłodzenia, stąd powstawało za duże ciśnienie. A przy padniętej uszczelce pod głowicą nie występują czasem podobne objawy?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-05-22 13:51:17
Autor: webtotal
woda leci - proszę o pomoc
Łukasz K. pisze:
> [...]
U mnie jak wywalało płyn, to okazało się, że miałem pękniętą głowicę i była nieszczelność pomiędzy układem chłodzenia, stąd powstawało za duże ciśnienie. A przy padniętej uszczelce pod głowicą nie występują czasem podobne objawy?

Tak się dzieje po wyłączeniu silnika, a podczas pracy jest raczej ok.

Data: 2009-05-22 12:17:43
Autor: Massai
woda leci - proszę o pomoc
webtotal@poczta.onet.pl wrote:

> [...]
> Pozdrawiam,
> Grzegorz

Tak się dzieje po wyłączeniu silnika, a podczas pracy jest raczej ok.

Ciśnienie nie bierze się znikąd, więc uszczelka pod głowicą jest
całkiem niezłym podejrzanym.
U mnie właśnie to było przyczyną spieprzania płynu, i w czasie pracy
nie było to tak nasilone, jak przez jakiś czas po wyłączeniu silnika.

--
Pozdro
Massai

woda leci - proszę o pomoc