|
Data: 2009-05-22 13:46:21 |
Autor: GK |
woda leci - proszę o pomoc |
Łukasz K. pisze:
witam grupowiczów
proszę Was o pomoc bo już sam nie wiem co zrobić mój golf II 1,6 automat benzyna po długiej jeździe ok 40 - 80 km, po wyłączeniu
silnika płyn chłodniczy wycieka przez korek, tworzy się dziwnie bardzo duże
ciśnienie. Korek był już 2 razy wymieniany zbiornik również, czujnik jest ok też
był wymieniany, termostat jest też ok.
To zawsze dzieje się po wyłączeniu silnika woda idzie mocno do góry w zbiorniku
i przelewa się, wentylator się włącza.
Proszę Was o pomoc, google już przestały mówić.
Pozdrawiam Łukasz
Witam,
A to się dzieje po wyłączeniu silnika? A w czasie pracy?
U mnie jak wywalało płyn, to okazało się, że miałem pękniętą głowicę i była nieszczelność pomiędzy układem chłodzenia, stąd powstawało za duże ciśnienie. A przy padniętej uszczelce pod głowicą nie występują czasem podobne objawy?
Pozdrawiam,
Grzegorz
|
|
|
Data: 2009-05-22 13:51:17 |
Autor: webtotal |
woda leci - proszę o pomoc |
Łukasz K. pisze:
> witam grupowiczów
> > proszę Was o pomoc bo już sam nie wiem co zrobić > > mój golf II 1,6 automat benzyna po długiej jeździe ok 40 - 80 km, po wyłączeniu
> silnika płyn chłodniczy wycieka przez korek, tworzy się dziwnie bardzo duże
> ciśnienie. Korek był już 2 razy wymieniany zbiornik również, czujnik jest ok też
> był wymieniany, termostat jest też ok.
> > To zawsze dzieje się po wyłączeniu silnika woda idzie mocno do góry w zbiorniku
> i przelewa się, wentylator się włącza.
> > Proszę Was o pomoc, google już przestały mówić.
> Pozdrawiam Łukasz
> > Witam,
A to się dzieje po wyłączeniu silnika? A w czasie pracy?
U mnie jak wywalało płyn, to okazało się, że miałem pękniętą głowicę i była nieszczelność pomiędzy układem chłodzenia, stąd powstawało za duże ciśnienie. A przy padniętej uszczelce pod głowicą nie występują czasem podobne objawy?
Pozdrawiam,
Grzegorz
Tak się dzieje po wyłączeniu silnika, a podczas pracy jest raczej ok.
--
|
|
|
Data: 2009-05-22 12:17:43 |
Autor: Massai |
woda leci - proszę o pomoc |
webtotal@poczta.onet.pl wrote:
> Łukasz K. pisze:
> > witam grupowiczów
> > > > proszę Was o pomoc bo już sam nie wiem co zrobić > > > > mój golf II 1,6 automat benzyna po długiej jeździe ok 40 - 80 km,
> > po wyłączeniu silnika płyn chłodniczy wycieka przez korek, tworzy
> > się dziwnie bardzo duże ciśnienie. Korek był już 2 razy
> > wymieniany zbiornik również, czujnik jest ok też był wymieniany,
> > termostat jest też ok.
> > > > To zawsze dzieje się po wyłączeniu silnika woda idzie mocno do
> > góry w zbiorniku i przelewa się, wentylator się włącza.
> > > > Proszę Was o pomoc, google już przestały mówić.
> > Pozdrawiam Łukasz
> > > > > > Witam,
> A to się dzieje po wyłączeniu silnika? A w czasie pracy?
> U mnie jak wywalało płyn, to okazało się, że miałem pękniętą
> głowicę i była nieszczelność pomiędzy układem chłodzenia, stąd
> powstawało za duże ciśnienie. A przy padniętej uszczelce pod
> głowicą nie występują czasem podobne objawy?
> Pozdrawiam,
> Grzegorz
Tak się dzieje po wyłączeniu silnika, a podczas pracy jest raczej ok.
Ciśnienie nie bierze się znikąd, więc uszczelka pod głowicą jest
całkiem niezłym podejrzanym.
U mnie właśnie to było przyczyną spieprzania płynu, i w czasie pracy
nie było to tak nasilone, jak przez jakiś czas po wyłączeniu silnika.
--
Pozdro
Massai
|
|