woda w samochodzie . Pomocy!!!!!

Data: 2010-02-20 21:55:57
Autor: Krasnal
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Pomocy!~
Co zrobić ? ze zgroza zobaczyłem dzisiaj ,że pod dywanikiem ( mimo gumowej wycieraczki) mam wode w samochodzie, jak to usunąć? zardzwieje mi to wszystko, mrozy się skończyły i mam wodę. Macie jakiś pomysł? garażu niestety nie mam?

Krasnal
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tajna Organizacja Walczących Krasnali

Data: 2010-02-20 21:51:42
Autor: to
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Krasnal wrote:

Pomocy!~
Co zrobić ? ze zgroza zobaczyłem dzisiaj ,że pod dywanikiem ( mimo
gumowej wycieraczki) mam wode w samochodzie, jak to usunąć?

Wylizać lub wyssać. Jeśli nie chcesz sam, to możesz użyć mrówkojada albo innego słonia.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-20 22:00:28
Autor: peter
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
[...]
Pozdrawiam

moze odwrocic auto "do gory nogami" ew jak nie masz szyberdachu to na bok.
moze DoQ bedzie wiedzial? albo maslag. to fachowcy w kazdej dziedzinie.

Data: 2010-02-20 21:53:08
Autor: to
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
peter wrote:

moze odwrocic auto "do gory nogami" ew jak nie masz szyberdachu to na
bok. moze DoQ bedzie wiedzial? albo maslag. to fachowcy w kazdej
dziedzinie.

Jeśli to kombi lub liftback można też spróbować postawić je dęba.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-20 22:03:12
Autor: MarcinJM
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
peter pisze:
[...]

A dlaczego ja zostalem pominiety?, he?
Prosze natychmiast uzupelnic liste.

MarcinJM

Data: 2010-02-20 22:11:14
Autor: peter
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
A dlaczego ja zostalem pominiety?, he?
Prosze natychmiast uzupelnic liste.

bo ty jestes zajety toczeniem kola zamachowego.

Data: 2010-02-20 22:14:33
Autor: MarcinJM
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
peter pisze:
A dlaczego ja zostalem pominiety?, he?
Prosze natychmiast uzupelnic liste.

bo ty jestes zajety toczeniem kola zamachowego.

Idz juz sobie. Sio.

MarcinJM

Data: 2010-02-20 22:25:29
Autor: peter
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Data: 2010-02-20 22:04:59
Autor: MarcinJM
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Krasnal pisze:
[...]

Wywalic to gumowe gowno spod nog, jezdzic z wlaczonym nawiewem na nogi. Za jakis czas wyschnie. Gumowa wycieraczka skutecznie uniemozliwia wysychanie wody z wykladziny podlogi.

MarcinJM

Data: 2010-02-20 22:05:06
Autor: Sebastian Biały
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Krasnal wrote:
[...]

a) Odkurzacz ssąsy wodę (kiedys - 4 lata temu - były w Carrefour za 20zl (!) takie okrągłe duże z normalną rurą, ssą wodę aż miło).

b) Duuużo ręczników papierowych zmienianych co 2-3 godziny.

Data: 2010-02-21 01:20:22
Autor: P_ablo
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Użytkownik "Krasnal" <krasnalki2000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hlpiue$g5b$1nemesis.news.neostrada.pl...

jak to usunąć?

Oddac na zlom i kupic nowe...

--
Picasso

Data: 2010-02-21 01:30:20
Autor: Filip KK
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
W dniu 2010-02-20 21:55, Krasnal pisze:

[...]

Nie znam żadnego zgrozy, ale podejrzewam że jak z nim zobaczyłeś pod dywanikiem wodę, to możecie razem sobie pomóc usunąć ją. Np. wiaderkiem albo łyżeczką do kawy (więcej zabawy), można użyć kubka porcelanowego.
Każdy pomysł nie jest zły. Albo wjedź bokiem na górkę i otwórz drzwi.

Aha i odpowiadając na jeszcze jedno Twoje pytanie.. Niestety nie wiem czy nie masz, czy masz garaż. Może zgrozy się spytaj?

Data: 2010-02-21 02:17:01
Autor: P_ablo
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hlpurb$o4g$1news.task.gda.pl...
Albo wjedź bokiem na górkę i otwórz drzwi.

Wydaje mi sie, ze Zgroza powinien (powinna?)  wysiasc i potrzymac otwarte drzwi aby nic sie nie uszkodzilo!

--
icasso

Data: 2010-02-21 02:21:47
Autor: peter
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Wydaje mi sie, ze Zgroza powinien (powinna?)  wysiasc i potrzymac otwarte drzwi aby nic sie nie uszkodzilo!

a jakby tak pojechac na wycieczke np do rpa? tam chodza do gory nogami, to sie woda wyleje ladnie.

Data: 2010-02-21 09:25:23
Autor: gogi
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
[...]
garaĹĽu niestety nie mam?
Pozdrawiam

Wloz gazete pod wycieraczke i zostaw ja na jakis czas. Czynnosc powtarzaj do osuszenia.

--
gogi

Data: 2010-02-21 10:06:46
Autor: -=Elwood=-
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Oprócz stawiania auta do góry nogami (co prawda nie wiem co to bolid) suszenia ręcznikami itp, sprawdziłbym czy nie masz przecieku z nagrzewnicy. trzeba prześledzić czy np tapicerka od strony tunelu środkowego nie jest też wilgotna. Jesli tak, masz w perspektywie drobna rewolucję w aucie.

-=Elwood=-

           Our Knowledge Is Our Power

Data: 2010-02-21 10:41:31
Autor: qba
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!

[...]

silikonowy zwirek dla kota na noc i rano masz juz sucho, potem to odkurzasz

Data: 2010-02-21 16:09:43
Autor: to
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
qba wrote:

silikonowy zwirek dla kota na noc i rano masz juz sucho, potem to
odkurzasz

Należy przy tym pamiętać, by wzmiankowanego zwierzaka koniecznie zabrać na noc z auta, bo inaczej z rana może czekać niespodzianka w postaci moczu na dywaniku i zamrożonego kota gdzieś w jego okolicy.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-21 19:27:12
Autor: Stefan
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
to pisze:
[...]

Zabieracie kota z auta na noc? A co jak wam sie zalegna myszy?

;-)

Data: 2010-02-21 18:31:28
Autor: to
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Stefan wrote:

Zabieracie kota z auta na noc? A co jak wam sie zalegna myszy?

To może chociaż jakiś pledzik warto mu zostawić...

--
cokolwiek

Data: 2010-02-21 20:11:32
Autor: JacekG.
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Krasnal pisze:
[...]

Tak jak pisali, jak dużo wody, to gazety bo taniej i na koniec piasek dla kotka. Ja też mam dywaniki gumowe ale pod nimi mam gazety i na nich mam gazety, bo tak dużo czytam, i regularnie wywalam. Latem bez gumowych dywaników i wietrzenie.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2010-02-22 08:08:19
Autor: P_ablo
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Użytkownik "JacekG." <sluchaj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hls1a9$non$1news.onet.pl...

mam gazety, bo tak dużo czytam, i regularnie wywalam.

Znaczy sie nieekologiczny jestes...
A choc segregujesz smieci?

--
Picasso

Data: 2010-02-22 10:27:37
Autor: Bydlę
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
P_ablo wrote:
> Użytkownik "JacekG." <sluchaj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo?ci

> Znaczy sie nieekologiczny jestes...

A ekologicznie to co? Miałby je je¶ć?
Czy nie czytać przed wyrzuceniem?

--
Bydlę

Data: 2010-02-22 13:13:47
Autor: Filip KK
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
W dniu 2010-02-22 08:08, P_ablo pisze:

mam gazety, bo tak dużo czytam, i regularnie wywalam.

Znaczy sie nieekologiczny jestes...
A choc segregujesz smieci?

A co on kurwa, w Londynie na emigracji, czy co?

woda w samochodzie . Pomocy!!!!!