woda w samochodzie . Pomocy!!!!!

Data: 2010-02-21 01:30:20
Autor: Filip KK
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
W dniu 2010-02-20 21:55, Krasnal pisze:

Co zrobić ? ze zgroza zobaczyłem dzisiaj ,że pod dywanikiem ( mimo
gumowej wycieraczki) mam wode w samochodzie, jak to usunąć? zardzwieje
mi to wszystko, mrozy się skończyły i mam wodę. Macie jakiś pomysł?
garażu niestety nie mam?

Nie znam żadnego zgrozy, ale podejrzewam że jak z nim zobaczyłeś pod dywanikiem wodę, to możecie razem sobie pomóc usunąć ją. Np. wiaderkiem albo łyżeczką do kawy (więcej zabawy), można użyć kubka porcelanowego.
Każdy pomysł nie jest zły. Albo wjedź bokiem na górkę i otwórz drzwi.

Aha i odpowiadając na jeszcze jedno Twoje pytanie.. Niestety nie wiem czy nie masz, czy masz garaż. Może zgrozy się spytaj?

Data: 2010-02-21 02:17:01
Autor: P_ablo
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hlpurb$o4g$1news.task.gda.pl...
Albo wjedź bokiem na górkę i otwórz drzwi.

Wydaje mi sie, ze Zgroza powinien (powinna?)  wysiasc i potrzymac otwarte drzwi aby nic sie nie uszkodzilo!

--
icasso

Data: 2010-02-21 02:21:47
Autor: peter
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Wydaje mi sie, ze Zgroza powinien (powinna?)  wysiasc i potrzymac otwarte drzwi aby nic sie nie uszkodzilo!

a jakby tak pojechac na wycieczke np do rpa? tam chodza do gory nogami, to sie woda wyleje ladnie.

woda w samochodzie . Pomocy!!!!!