woda w samochodzie . Pomocy!!!!!

Data: 2010-02-21 20:11:32
Autor: JacekG.
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Krasnal pisze:
Pomocy!~
Co zrobić ? ze zgroza zobaczyłem dzisiaj ,że pod dywanikiem ( mimo gumowej wycieraczki) mam wode w samochodzie, jak to usunšć? zardzwieje mi to wszystko, mrozy się skończyły i mam wodę. Macie jakiœ pomysł? garażu niestety nie mam?
Pozdrawiam

Tak jak pisali, jak dużo wody, to gazety bo taniej i na koniec piasek dla kotka. Ja też mam dywaniki gumowe ale pod nimi mam gazety i na nich mam gazety, bo tak dużo czytam, i regularnie wywalam. Latem bez gumowych dywaników i wietrzenie.
Pozdrawiam.
JacekG.

Data: 2010-02-22 08:08:19
Autor: P_ablo
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
Użytkownik "JacekG." <sluchaj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:hls1a9$non$1news.onet.pl...

mam gazety, bo tak dużo czytam, i regularnie wywalam.

Znaczy sie nieekologiczny jestes...
A choc segregujesz smieci?

--
Picasso

Data: 2010-02-22 10:27:37
Autor: Bydlę
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
P_ablo wrote:
> Użytkownik "JacekG." <sluchaj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo?ci

> Znaczy sie nieekologiczny jestes...

A ekologicznie to co? Miałby je jeść?
Czy nie czytać przed wyrzuceniem?

--
Bydlę

Data: 2010-02-22 13:13:47
Autor: Filip KK
woda w samochodzie . Pomocy!!!!!
W dniu 2010-02-22 08:08, P_ablo pisze:

mam gazety, bo tak dużo czytam, i regularnie wywalam.

Znaczy sie nieekologiczny jestes...
A choc segregujesz smieci?

A co on kurwa, w Londynie na emigracji, czy co?

woda w samochodzie . Pomocy!!!!!