wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)

Data: 2010-07-23 12:11:14
Autor: Charlie delta
wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)
krótki rejs - 2 kosze kotletów z dzika

Polsko nie dźwigniesz żywienia tych wieprzków

a może stanie sie cud

łódka wypłynie ...i wszystko się zmieni , oby

http://www.fakt.pl/Pierwsza-dama-w-stroju-kapielowym-FOTO,galeria-artykulu,77937,1.html

ale porzygać się mozna widząc takie obrazki

Data: 2010-07-23 19:57:25
Autor: kc
wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
kr=F3tki rejs - 2 kosze kotlet=F3w z dzika

Polsko nie d=BCwigniesz =BFywienia tych wieprzk=F3w

a mo=BFe stanie sie cud

=B3=F3dka wyp=B3ynie ...i wszystko si=EA zmieni , oby

http://www.fakt.pl/Pierwsza-dama-w-stroju-kapielowym-FOTO,galeria-
artykulu,=
77937,1.html

ale porzyga=E6 si=EA mozna widz=B1c takie obrazki

Charlie, nie oceniaj ludzi po wyglądzie. Dziwne jest tylko to, że moja ocena jest zbieżna z twoją.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-07-23 22:24:05
Autor: marfi
Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i2cs75$p4b$1inews.gazeta.pl...

Charlie, nie oceniaj ludzi po wyglądzie. Dziwne jest tylko to, że moja ocena
jest zbieżna z twoją.

  Masz jakąś fotkę Kaczyńskiego w majtkach lub bez?

--
marfi

Data: 2010-07-23 22:05:50
Autor: Rafi
wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:b9cc0b9e-e09d-41fe-84d5-ed5d7a0b954aq12g2000yqj.googlegroups.com...

<ciach głupoty>

jesteś bardziej pusty niż wydmuszka...

Oceniać ludzi po wyglądzie potrafią największe debile i cwele. Pokaż swoją facjatę obszczymurku.
Pośmiejemy się z mohera ;)

Data: 2010-07-24 19:30:00
Autor: ron
wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a): Pedale zasrany, moze wytlumaczysz cos?
Dlaczego twoi idole na ,,komisji macierewicza,,
zgromadzili 3, słownie ,,trzy,, osoby reprezentujące
rodziny ofiar tragedii w smolensku?
Z 96 ofiar tylko 3 osoby maja być reprezentacją?
Posłuchaj pedale wypowiedzi innych rodzin, oczywiście nie
w mediach typu ,,chujrydzyk,,
Dzisiaj mozna bylo posłuchac wdowy, p. Komorowskiej,
trzeba być naprawde człowiekiem ograniczonym, żeby nie wiedziec
o co chodzi. Ale ty, pedale, głupku, itp. nie jestes zdolny
do myslenia, dalej czytaj i słuchaj psycholi a twoja choroba
sie ugruntuje. --

Data: 2010-07-24 19:52:33
Autor: kc
wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)
 ron <ron-is@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): dalej czytaj i słuchaj psycholi a twoja choroba
sie ugruntuje.

O, wróciłeś, i to znowu z mocnym tekstem. Lepiej, żeby Charlie nie czytał tego co piszesz, bo też się zacznę martwić o jego zdrowie.

kc

Data: 2010-07-24 20:00:11
Autor: ron
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

O, wróciłeś, i to znowu z mocnym tekstem. Lepiej, żeby Charlie nie czytał tego co piszesz, bo też się zacznę martwić o jego zdrowie.

kc

Ja wróciłem? To raczej widzę, że ty dotarłeś... do pracy,
stróża nocnego. Jakoś tak wychodzi, że wypowiadasz się tylko po nocach,
widać masz dostęp do netu. Ale i tak to nie zmienia faktów,
jesteś nie mniej pojebany jak czarli o którym sie wypowiadałem,
ale fakt, faktem, że dużo bardziej debilny od niego.

Data: 2010-07-24 20:07:35
Autor: kc
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > O, wróciłeś, i to znowu z mocnym tekstem. Lepiej, żeby Charlie nie
> [...]
jesteś nie mniej pojebany jak czarli o którym sie wypowiadałem,
ale fakt, faktem, że dużo bardziej debilny od niego.

U mnie słoneczko jeszcze grzeje, u was - nie ma nadziei, że kiedykolwiek wzejdzie, bo dla wam wystarcza słońce Peru (zob. wyniki wyborów)

kc

Data: 2010-07-24 20:22:36
Autor: ron
> [...]
> jesteś nie mniej pojebany jak czarli o którym sie wypowiadałem,
> ale fakt, faktem, że dużo bardziej debilny od niego.

Ja pierdole, to juz koniec.
Kacyk, już nie ma nadziei dla ciebie, mózg ci się zlasował.
Powiem ci coś,
ten, tak samozawany czarli, przynajmniej do czasu kiedy dostał
joba, miał do czynienia z rynkami i nawet coś sensownie na nich
robił ale tacy jak ty, demo-inwestorzy, tylko robia gówno w mózgach
takich samych gównozjadów i to jest przykre, ze nie można temu
zapobiec. Ale, takie życie.

Data: 2010-07-24 14:17:26
Autor: macieks
On 24 Lip, 22:22, " ron" <ron...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
 kc <k...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]

robił ale tacy jak ty, demo-inwestorzy, tylko robia gówno w mózgach
takich samych gównozjadów i to jest przykre, ze nie można temu

Uuuuu mocno.
Ja bym tak nie napisał (taka moja słabość - za bardzo ufam i wierze w
ludzi, oczywiście do momentu przekroczenia pewnej linii..)

Ale dobrze, że jest jakaś opozycja dla 'jedynie słusznej linii'
Masz Amigo moje poparcie i paru innych też (tak myślę) w kwestii
dopierdalania :)
Że tak powiem jedziesz :)

Data: 2010-07-24 21:27:42
Autor: kc
wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)
macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):
Uuuuu mocno.
Ja bym tak nie napisa=B3 (taka moja s=B3abo=B6=E6 - za bardzo ufam i
wierze=
ludzi, oczywi=B6cie do momentu przekroczenia pewnej linii..)

Ale dobrze, =BFe jest jaka=B6 opozycja dla 'jedynie s=B3usznej linii'
Masz Amigo moje poparcie i paru innych te=BF (tak my=B6l=EA) w kwestii
dopierdalania :)
=AFe tak powiem jedziesz :)

"jedyna słuszna linia", to która wg ciebie?, a opozycja to kto, wg ciebie? W tej chwili uwierzyłem w siłę czwartej władzy, rzeczywiście wmówiła ludziom, że PO to opozycja, którą trzeba bronić.

kc

Data: 2010-07-24 15:18:34
Autor: macieks
On 24 Lip, 23:27, " kc" <k...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
macieks <mmmaciek...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

tej chwili uwierzyłem w siłę czwartej władzy, rzeczywiście wmówiła ludziom,

Mówię o Naszej grupie. Radykałowie są tylko pro-PIS-owscy ( radykalne
zdanie to grzeczne określenie, powinienem używać słowa szaleństwo).
Mało kto rozpoczyna wątek, pisząc źle o PIS.
Odnośnie czwartej władzy to proszę o obiektywne spostrzeżenia. W tym
pro_PO-wskim TVN24 ZAWSZE jest ktoś z PIS i PO I jakiś inny, W
TVPubliczna różnie bywa.
Teraz na szybko nie mogę znaleźć linka jak to TVN jest za PO.
wait...
progress....

Data: 2010-07-25 06:59:35
Autor: macieks
On 25 Lip, 00:18, macieks <mmmaciek...@gmail.com> wrote:

> [...]

TVPubliczna różnie bywa.
Teraz na szybko nie mogę znaleźć linka jak to TVN jest za PO.

Znalazłem ten link, który nawet Ty podawałeś:
http://www.youtube.com/watch?v=apNdODoWX2I

TVN nie widzi problemu w zrobieniu takiego materiału.
Ciekawe czy kiedyś TVP spróbuje zrobić coś podobnego?

Data: 2010-07-25 18:56:37
Autor: kc
wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)
macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

Znalaz=B3em ten link, kt=F3ry nawet Ty podawa=B3e=B6:
http://www.youtube.com/watch?v=3DapNdODoWX2I

TVN nie widzi problemu w zrobieniu takiego materia=B3u.
Ciekawe czy kiedy=B6 TVP spr=F3buje zrobi=E6 co=B6 podobnego?

Ten też zapodawałem, przy okazji kryzysu greckiego. Okazuje się, że jest nowe tłumaczenie, chyba lepsze :

http://www.youtube.com/watch?v=JfDEAjoo1f4

kc

Data: 2010-07-25 15:20:13
Autor: macieks
On 25 Lip, 20:56, " kc" <k...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> [...]

> Ciekawe czy kiedy=B6 TVP spr=F3buje zrobi=E6 co=B6 podobnego?

Ten też zapodawałem, przy okazji kryzysu greckiego. Okazuje się, że jest

Pomysł w sumie ciekawy, ale po chwili refleksji dostrzegam szaleństwo
autora tego filmu.
Poziom mniej więcej jak katolickie 'power of love' charliego z wątku o
tragedii w Niemczech.
Aaa nie chce mi się już gadać.
Zaczynam rozumieć skippiego.

Data: 2010-07-25 14:42:08
Autor: DJ\(Dominik\)
Użytkownik " ron" <ron-is@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości:
[...]

Potrafisz skonstruować jakieś zdanie bez bluzgów i wulgaryzmów?

Data: 2010-07-24 20:54:57
Autor: ron
wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Ostygłeś osrańcu, czy już spisz?
Fajnie sie zadaje głupie pytania,
nie czekając na odpowiedz, ale
to nie jest grupa oceny dla sondazowni,
głupku, nie wiem jak cię wyzwać, żebyś mnie pozwał, nie znam ciebie, ale myslę,
że jak powiem,ze jesteś debilem, zasrancem,
łajżą, frajeram, nie wiem już co,
ale, myslę, że już wystarcz\y na pozew.
Jebał cię pies , frajerze.

Data: 2010-07-24 21:07:27
Autor: kc
[...]

Już na rynku, nie czekaj:

http://www.ardius.pl/jak-leczyc-choroby-psychiczne-poradnik,103,p.html

Gorąco polecam

kc

Data: 2010-07-24 21:15:37
Autor: ron
[...]

Dziękuję za gorące polecanie.
Ale, nie mam tego problemu, myślę,że ty musisz
zmienić jednak adresy na bardziej poważne,
choroba oczywiscie nie wybiera, ale myślę,że
twoi bliscy ci pomogą.

Data: 2010-07-24 21:36:44
Autor: ron
wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)

Dobra, czesc frajerze,
do jutra, ide spać,
już chyba wystarczy tego pierdolenia głupot,
zastanów się, przemyśl,
jutro może pgadamy.

Data: 2010-07-24 21:49:41
Autor: ron
[...]

Oczywiście to tylko taki gest dobrej woli,
jestem za, ale nie wierze w to, trudno.

Data: 2010-07-24 15:25:24
Autor: macieks
On 24 Lip, 23:49, " ron" <ron...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
 ron <ron...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> zastanów się, przemyśl,
> jutro może pgadamy.

Oczywiście to tylko taki gest dobrej woli,

Sam sobie nie ufasz :) :) :)
Joke taki

Data: 2010-07-25 18:45:37
Autor: mwojc
wolę kota od wieprza - kaszalota (na postro nku)
Ale tu macie zabawę. :)

Stwierdzam, Ĺźe dyskusja "na rona" skutecznie zamyka usta co poniektĂłrym,  albo zaczynają się gubić. W tym szaleństwie jet metoda!

Pzdr,
--
Marek

wolę kota od wieprza - kaszalota (na postronku)