wolne 10k

Data: 2009-04-06 19:51:03
Autor: marzena
wolne 10k
poprosze o rade. chcialabym ulokowac 10k na ok rok. nie bardzo interesuja mnie "sprzedaze wiązane" w ktorych trzeba zakladac konta lub cos innego. chcialabym zalozyc lokate na  10k na rok. cos poradzicie?

Data: 2009-04-06 19:54:21
Autor: Valdi.Pavlack
wolne 10k
"marzena" news:grdffb$stu$1news.onet.pl

www.lokaty.open.pl

Data: 2009-04-06 20:34:09
Autor: ARKÓDIÓSZ
wolne 10k
marzena pisze:
poprosze o rade. chcialabym ulokowac 10k na ok rok. nie bardzo interesuja mnie "sprzedaze wiązane" w ktorych trzeba zakladac konta lub cos innego. chcialabym zalozyc lokate na  10k na rok. cos poradzicie?
zainfestój we mnie

Data: 2009-04-06 20:46:23
Autor: marzena
wolne 10k
zainfestój we mnie

w ciotę?

Data: 2009-04-06 21:04:05
Autor: ARKÓDIÓSZ
wolne 10k
marzena pisze:

w ciotę?
nie we mnie księżniczko

Data: 2009-04-06 21:07:13
Autor: marzena
wolne 10k
nie we mnie księżniczko

przy takiej dyskusji... w Ciebie....

Data: 2009-04-06 22:01:00
Autor: ARKÓDIÓSZ
wolne 10k
marzena pisze:

przy takiej dyskusji... w Ciebie....
nawet jeszcze o tym nie wiesz ale jesteśmy sobie przeznaczeni

Data: 2009-04-06 20:39:23
Autor: MarekZ
wolne 10k
Użytkownik "marzena" <marzena14@gmail.com> napisał w wiadomości news:grdffb$stu$1news.onet.pl...
poprosze o rade. chcialabym ulokowac 10k na ok rok. nie bardzo interesuja mnie "sprzedaze wiązane" w ktorych trzeba zakladac konta lub cos innego. chcialabym zalozyc lokate na  10k na rok. cos poradzicie?

Rok to trochę długo. Ograniczyłbym inwestycje w PLN do 6-10 miesięcy.

Data: 2009-04-06 20:56:42
Autor: Valdi.Pavlack
wolne 10k
"MarekZ" news:grdhqd$sjb$1srv.cyf-kr.edu.pl

Rok to trochę długo. Ograniczyłbym inwestycje w PLN do 6-10 miesięcy.

Ze względu na planowane obniżki stóp %?

Data: 2009-04-06 21:07:20
Autor: Marcin Wasilewski
wolne 10k
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:grdicv$6e4$1news.interia.pl...
"MarekZ" news:grdhqd$sjb$1srv.cyf-kr.edu.pl

Rok to trochę długo. Ograniczyłbym inwestycje w PLN do 6-10 miesięcy.
Ze względu na planowane obniżki stóp %?

Mniej więcej. Ostatnio wiele się dzieje i ciężko prognozować cokolwiek na rok do przodu.
Jeśli jednak zdecydujesz się na lokatę roczną, to ważne jest aby była ona oprocentowana oprocentowaniem stałym, a nie zmiennym.

Data: 2009-04-06 21:25:24
Autor: Valdi.Pavlack
wolne 10k
"Marcin Wasilewski" news:grdjt0$77g$1news.task.gda.pl

[...]

Ma się rozumieć - oprocentowanie stałe! Patrząc w chwili obecnej na ofertę
to czy da się coś znaleźć powyżej 7% na rocznej lokacie?

Data: 2009-04-06 21:13:33
Autor: MarekZ
wolne 10k
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:grdicv$6e4$1news.interia.pl...

Ze względu na planowane obniżki stóp %?

Ja miałem na myśli to, że w marcu 2010 polskie państwo będzie musiało sprzedać olbrzymie ilości obligacji i bonów, żeby wykupić poprzednie emisje. A jak nie będzie chętnych do kupowania, albo ktoś będzie miał akurat nastrój pospekulować sobie na PLN korzystając z tego ułatwienia, to możemy zobaczyć takie kursy, jakie się obecnie w wyobraźni nie mieszczą. A wtedy wiadomo - inflacja. Naturalnie może się też nic nie wydarzyć, nie wiadomo co będzie za rok, no ale ryzyko w jakiś sposób jest podwyższone.

Data: 2009-04-06 21:27:05
Autor: Valdi.Pavlack
wolne 10k
"MarekZ" news:grdjqe$u05$1srv.cyf-kr.edu.pl

Naturalnie może się też nic nie wydarzyć, nie wiadomo co będzie za
rok, no ale ryzyko w jakiś sposób jest podwyższone.

Czyli co? - czekamy na jakieś trupa w szafie? (odpukać) :)

Data: 2009-04-06 21:30:50
Autor: MarekZ
wolne 10k
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:grdk5i$8ru$1news.interia.pl...

Czyli co? - czekamy na jakieś trupa w szafie? (odpukać) :)

Może się nic nie wydarzyć w sensie, że ktoś jednak kupi te państwowe obligacje i EUR nie będzie jednak po 7 zł a inflacja nie będzie 20% rocznie. :-)

Ale wolałbym sytuację w marcu 2010 obserwować ze środkami a'vista a nie z lokatą, jesli już miałbym to mieć w PLN. :)

Data: 2009-04-07 06:58:38
Autor: kl1
wolne 10k
On 6 Kwi, 21:30, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

Ale wolałbym sytuację w marcu 2010 obserwować ze środkami a'vista a nie z
lokatą, jesli już miałbym to mieć w PLN. :)
Pewnie i tak wymieniłbym te PLN na cos innego dopiero po wzrostach bo
"przed" nie bede wiedział ze za chwile nastapią:P
Owszem mógłbym założyć że nastąpią na pewno, ale jest tez pewne
niewielkie ryzyko, że złotówka się nagle umocni;)

Data: 2009-04-07 15:07:21
Autor: Marcin Wasilewski
wolne 10k
[...]

Czyli ja bym trzymał swoje pieniądze w lokatach 7 dniowych w eurobanku w kwotach bezbelkowych, mogąc w miarę szybko zareagować.

wolne 10k