wolne miejsce na wyjazd do Norwegii (LAST MINUTE)

Data: 2009-05-26 16:46:32
Autor: KACPER
wolne miejsce na wyjazd do Norwegii (LAST MINUTE)
Witam,

Niestety z powodu wyjatkowo malo fajnej pracy i jeszcze gorszego szefa mojej kolezance cofnieto wczesniej dany urlop.
W zwiazkuz tym nie moze jechac na zaplanowany wyjazd na Lofoty do Norwegi.
Jezeli ktos z Was mialby ochote na tan wyjazd juz w najblizsza niedziele to prosz o kontakt na priv.

p.kacprzak@netpoint.com.pl

KACPER __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4104 (20090526) __________

Data: 2009-05-26 10:38:20
Autor: Pszemol
"KACPER" <p.kacprzak@netpoint.com.pl> wrote in message news:gvgvbu$mbu$1inews.gazeta.pl...
[...]

A spanko jest przewidziane w jednym lózku? ;-)

Data: 2009-05-27 06:10:38
Autor: Arturro
> [...]
Norwegi.
> Jezeli ktos z Was mialby ochote na tan wyjazd juz w najblizsza niedziele > to prosz o kontakt na priv.

Skoro cofnęli urlop to maja obowiązek zwrócić koszty wyjazdu!

Data: 2009-05-27 10:02:23
Autor: 666
wolne miejsce na wyjazd do Norwegii (LAST MINUTE)
I dlatego właśnie to last-minute bedzie tak tanie ;-)
JaC

-- -- -

Skoro cofnęli urlop to maja obowiązek zwrócić koszty wyjazdu!

Data: 2009-05-27 10:36:07
Autor: MisiekK
Arturro pisze:

Skoro cofnęli urlop to maja obowiązek zwrócić koszty wyjazdu!

Jasne, a potem mogą skierować do szukania innej pracy...
--
MisiekK

Data: 2009-05-28 08:11:13
Autor: Arturro
wolne miejsce na wyjazd do Norwegii (LAST MINUTE)
> Skoro cofnęli urlop to maja obowiązek zwrócić koszty wyjazdu!
> Jasne, a potem mogą skierować do szukania innej pracy...

Do nowej pracy nie potrzeba specjalnego skierowania :)

--

wolne miejsce na wyjazd do Norwegii (LAST MINUTE)