wolno mkarwanowi , wolno i mnie ! , czyli kacza wojna .

Data: 2010-02-17 18:33:04
Autor: cyc
wolno mkarwanowi , wolno i mnie ! , czyli kacza wojna .

"
Informacje byłego szefa LPR Romana Giertych o zbieraniu danych na opozycyjnych polityków w czasie rządów PiS to kłamstwo - oświadczył rzecznik klubu PiS Mariusz Błaszczak. Zapowiedział, że szef partii Jarosław Kaczyński skieruje sprawę na drogę prawną. więcej >
Wczoraj Giertych oświadczył w TVN24, że J.Kaczyński jako premier zbierał "haki" na polityków ówczesnej koalicji (Samoobrony i LPR) oraz opozycji, w tym m.in. na Grzegorza Schetynę i Donalda Tuska. Miał nawet rozpatrywać scenariusz aresztowania żony Schetyny. Jak mówił Giertych, forma zbierania haków na Tuska "była obrzydliwa", a dane te dotyczyły spraw "bardzo odległych, z przeszłości".
Po raz pierwszy na temat zbierania "haków" przez J. Kaczyńskiego Giertych powiedział w wywiadzie dla "Rzeczpospolitej". Mówił, że Jarosław Kaczyński "jest głównym zbieraczem haków, najgłówniejszym w Polsce". Według byłego wicepremiera, wszyscy politycy PO mieli założone teczki przez PiS. - W owym czasie, czyli w okresie rządów PiS, była to dość standardowa procedura - powiedział Giertych.

- To są kłamstwa, nie mające faktycznych przesłanek - tak Jarosław Kaczyński odniósł się podczas rozmowy z dziennikarzami w Sejmie do informacji byłego prezesa LPR. - To są kłamstwa, które wpisują się niestety w coś szerszego, w tę wojnę, którą wypowiedział nam Donald Tusk po wybuchu afery (hazardowej - red.) - ocenił.

- Nie było żadnych teczek, nie było żadnych akcji ad personam wobec kogokolwiek - zapewnił szef PiS, który zapowiedział pozew wobec Giertycha.

J. Kaczyński, pytany przez dziennikarzy co - jego zdaniem - skłoniło Giertycha do wypowiedzi ws. "haków", odpowiedział: "Sądzę, że Roman Giertych gra od dłuższego czasu z Platformą Obywatelską. To mu pozwoliło przez jakiś czas mieć wielkie wpływy w telewizji publicznej i że tę grę kontynuuje w ramach polityki, która ma pewną cechę niezależnie od zmiennych sytuacji - to jest po prostu niebywały cynizm".

Z kolei Giertych w rozmowie z PAP zapowiedział, że pozwie Jarosława Kaczyńskiego za to, że ten zarzucił mu kłamstwo. - Jeszcze w tym tygodniu do sądu okręgowego wpłynie pozew przeciwko panu Kaczyńskiemu, który ma czelność zarzucać mi kłamstwo w sytuacji, gdy mówiłem najszczerszą prawdę o tym, jak się zachowywał i co robił będąc Prezesem Rady Ministrów - powiedział Giertych.

Zapewnił także, że podtrzymuje to co wcześniej powiedział.

Zdaniem szefa klubu PO Grzegorza Schetyny na wypowiedzi Giertycha w sprawie "zbierania haków" przez J. Kaczyńskiego powinna zareagować prokuratura.

Według Schetyny, słowa Giertycha są "publicznym doniesieniem o przestępstwie", ale - jak zastrzegł - decyzja w tej sprawie należy do prokuratury. Pytany, czy Giertych jest w tej sprawie wiarygodny, Schetyna powiedział: "Nie wiem, to jest pytanie do Jarosława Kaczyńskiego. Od tej odpowiedzi wiele uzależniam".

.............<

W oświadczeniu w sprawie wypowiedzi Giertycha rzecznik klubu PiS Mariusz Błaszczak podkreślił, że jest to kłamstwo. "Oświadczamy z całą mocą: wszystko co mówi w tej sprawie pan Roman Giertych to kłamstwo" - napisał polityk PiS.

W przesłanym dziś PAP komunikacie pod tytułem "Skowyt z politycznego niebytu" Błaszczak napisał, że Giertych wystąpił z bezprecedensowym atakiem na PiS i osobiście na J. Kaczyńskiego. Jak podkreślił rzecznik, insynuacje Giertycha są podejmowane w mediach przez polityków PO. Mamy do czynienia - jego zdaniem - z egzotycznym sojuszem propagandowym, który zapowiada początek brudnej kampanii wyborczej.
 "

cyc

Data: 2010-02-17 21:27:03
Autor: Adam
wolno mkarwanowi , wolno i mnie ! , czyli kacza wojna .
Ot, teraz Koń robi za wielki "ałtorytet" moralny! Skoro tak było, to dlaczego on wtedy wspierał Kaczyńskiego w tym tak go oburzającym procederze?
Dla idiotów teraz najważniejsze jest tylko jedno - przywalić Kaczorom! Świadkami oskażenia będą Giertych i Lepper.
AC

Data: 2010-02-18 08:26:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hlhk45$cdu$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli Giertych jest niewiarygodny, bo wspierał Kaczyńskiego w jego działaniach, to dlaczego dajemy wiarę bandytom, którzy zostają świadkami koronnymi?
Albo rybka, albo pipka.

wolno mkarwanowi , wolno i mnie ! , czyli kacza wojna .