wolno mkarwanowi , wolno i mnie ! , czyli kacza wojna .

Data: 2010-02-17 21:27:03
Autor: Adam
wolno mkarwanowi , wolno i mnie ! , czyli kacza wojna .
Ot, teraz Koń robi za wielki "ałtorytet" moralny! Skoro tak było, to dlaczego on wtedy wspierał Kaczyńskiego w tym tak go oburzającym procederze?
Dla idiotów teraz najważniejsze jest tylko jedno - przywalić Kaczorom! Świadkami oskażenia będą Giertych i Lepper.
AC

Data: 2010-02-18 08:26:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hlhk45$cdu$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jeśli Giertych jest niewiarygodny, bo wspierał Kaczyńskiego w jego działaniach, to dlaczego dajemy wiarę bandytom, którzy zostają świadkami koronnymi?
Albo rybka, albo pipka.

wolno mkarwanowi , wolno i mnie ! , czyli kacza wojna .