wolno/szybko

Data: 2018-09-29 07:02:44
Autor: Bolko
wolno/szybko
Wracam dzisiaj z Krakowa do Olkusza drogą jednopasmowa.
Czasami teren zabudowany bardziej czasami mniej.
Generalnie podwójna ciągła nonstop.
I jedzie sobie pan 50 km/h bez względu czy jedziemy w zabudowanym czy nie.
I pewnym momencie na tej drodze jest poszerzenie.
Tak że w tym samym kierunku są dwa pasy ruchu.
Przy 120 km/h zrezygnowałem z wyprzedzenia pana.

O co chodzi temu panu?

Data: 2018-09-29 14:45:44
Autor: sczygiel
wolno/szybko
W dniu sobota, 29 września 2018 09:02:46 UTC-5 użytkownik Bolko napisał:
[...]

Bo jak jechal to mial przed soba pusto. I jechalo mu sie spokojnie. A nagle ty sie mu pojawiles i liczyl ze bedziesz sie snul przed nim i zawadzal.

Taka interpretacje mam.

Data: 2018-09-29 16:07:48
Autor: J.F.
wolno/szybko
Dnia Sat, 29 Sep 2018 07:02:44 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
[...]

Wk* pana i postanowil cie wychowac :-)

Trzeba miec fantazje i pieniadze synku :-)

J.

Data: 2018-09-29 07:11:10
Autor: Bolko
wolno/szybko
W dniu sobota, 29 września 2018 16:07:44 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
> I pewnym momencie na tej drodze jest poszerzenie.
> Tak że w tym samym kierunku są dwa pasy ruchu.
> Przy 120 km/h zrezygnowałem z wyprzedzenia pana.

Nie mogłem bo miedzy panem a mna był jeszcze jeden samochód.
A dwa to kiedyś jak nie było autostrad to często jeździłem starą czwórką
gdzie w kilku miejscach były takie dodatkowe pasy.
I sytuacje były podobne.

Data: 2018-09-29 17:04:40
Autor: t-1
wolno/szybko
W dniu 2018-09-29 o 16:11, Bolko pisze:

[...]

O to, ze w obszarze zabudowanym jest 50 a na "autostradzie" 140.

wolno/szybko