wolnobieg - wymiana

Data: 2016-06-28 21:48:35
Autor: Jawi
wolnobieg - wymiana
Mój roboczy rower do pracy domaga się wymiany wolnobiegu i łańcucha.
W sklepie "pod domem" mają 7-rzędowy, ale nie Shimano tylko jakiś inny.
Jest jakas różnica miedzy shimano a innymi, czy mogę do mojego staruszka brać co jest?
Rower to jeszcze Romet.

Data: 2016-06-28 22:23:32
Autor: ToMasz
wolnobieg - wymiana
Jest jakas różnica miedzy shimano a innymi,
jest i to zajebista. Do innego (gorszego) niż shimano nawet nie podchodź

ToMasz

wolnobieg - wymiana