wolnobieg zmiana

Data: 2009-04-12 02:25:01
Autor: Michał Wolff
wolnobieg zmiana
On 12 Kwi, 10:43, "R.M." <fowe...@gmail.com> wrote:
GAL wrote:
> Mam w rowerze crosowym zwykły wolnobieg 7 biegowy taki jak tu:
>http://www.allegro.pl/item597732089.html

> czy mogę go zamienic na coś takiego:?
>http://www.allegro.pl/item597741425.html

> czy nie będzie problemów ?

sa dwa rodzaje kaset:
- nakladana, wspolpracujaca z piasta, w ktorej znajdue sie juz bebenek
- nakreca - taka jak Twoja, z bebenkiem wbudowanym w kasete

oba rodzaje, sa niekompatybilne, zatem jesli chcesz zamontowac te druga,
musisz wymienic rowniez piaste, ale najlepiej na 8 (to w zasadzie standard)

Nie ma dwóch rodzajów kaset - bo definicją kasety to jest właśnie
zębatka nakładana na piastę z bębenkiem, natomiast definicją
wolnobiegu jest zębatka razem z mechanizmem zapadkowym. A tutaj w obu
przyapdkach są wolnobiegi, więc pasować powinny.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-04-12 13:19:31
Autor: PeJot ( home)
wolnobieg zmiana
Michał Wolff pisze:

[...]

Co najwyżej mogą być delikatne kłopoty z indeksem.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

wolnobieg zmiana