wolnosc dla anten satelitarnych - w Holandii

Data: 2010-03-30 10:22:08
Autor: pawell32
wolnosc dla anten satelitarnych - w Holandii
adresss@poczta.pl pisze:
http://www.satkurier.pl/news/53876

podoba mi się to. może to zmusi właścicieli do tworzenie zbiorczych instalacji

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-03-30 10:41:32
Autor: Wiewior
W dniu 2010-03-30 10:22, pawell32 pisze:
> podoba mi się to. może to zmusi właścicieli do tworzenie zbiorczych
> instalacji

U mnie na osiedlu jest instalacja zbiorcza, ale i tak wiszą anteny, bo dla większości mieszkańców skorzystanie z niej jest zbyt trudne...

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2010-03-30 14:33:34
Autor: pawell32
Wiewior pisze:
> [...]

U mnie na osiedlu jest instalacja zbiorcza, ale i tak wiszą anteny, bo dla większości mieszkańców skorzystanie z niej jest zbyt trudne...

albo o tym nie wiedzą, ze wystarczy podpiąć się do gniazda

Data: 2010-03-30 19:11:29
Autor: VSS
Wiewior wrote:

U mnie na osiedlu jest instalacja zbiorcza, ale i tak wiszą anteny, bo
dla większości mieszkańców skorzystanie z niej jest zbyt trudne...

albo wolą oglądać programy w lepszej jakości niż daje kablówka

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-03-30 19:26:11
Autor: Wiewior
Użytkownik "VSS" <news@vss.pl> napisał w wiadomości news:hotbc1$ji4$1opal.icpnet.pl...
U mnie na osiedlu jest instalacja zbiorcza, ale i tak wiszą anteny, bo
dla większości mieszkańców skorzystanie z niej jest zbyt trudne...

albo wolą oglądać programy w lepszej jakości niż daje kablówka

A kto pisał o kablówce? Bo ja na pewno nie...

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy

Data: 2010-03-31 07:24:29
Autor: pawell32
VSS pisze:
Wiewior wrote:

U mnie na osiedlu jest instalacja zbiorcza, ale i tak wiszą anteny, bo
dla większości mieszkańców skorzystanie z niej jest zbyt trudne...

albo wolą oglądać programy w lepszej jakości niż daje kablówka

ale tu nie chodziło o kablówkę tylko o zbiorczą sat.

Data: 2010-03-30 12:00:32
Autor: Remek
Użytkownik "pawell32" napisał:

podoba mi się to. może to zmusi właścicieli do tworzenie zbiorczych instalacji

Jasne. Oraz kołchozów, wspólnych kuchni, stołówek i żon. Gdzie ja to słyszałem?

Remek

Data: 2010-03-30 11:01:01
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 30 Mar 2010 12:00:32 +0200, Remek napisał(a):
Użytkownik "pawell32" napisał:
podoba mi się to. może to zmusi właścicieli do tworzenie zbiorczych instalacji
Jasne. Oraz kołchozów, wspólnych kuchni, stołówek i żon. Gdzie ja to słyszałem?

Co złego jest w zbiorczej instalacji satelitarnej?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-03-31 03:27:10
Autor: Remek
Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał:

Co złego jest w zbiorczej instalacji satelitarnej?

Nie wiem, czy złego. Wiem co jest. A jest wybór jak w kołchozowej stołówce tzn. możesz jeść, albo nie. Wiesz ile jest satelitów i kanałów? Słyszałeś o kablówce, która by to wszystko udostępniała? A jeśli nawet coś udostępnia to za darmo? Ja tam wolę swój indywidualny talerz. Blacha 30,- zł, konwerter 20,- zł. To dwumiesięczna opłata za kablówkę.

Remek

Data: 2010-03-31 08:00:26
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 31 Mar 2010 03:27:10 +0200, Remek napisał(a):
[...]

A słyszałeś o tym co to jest zbiorcza instalacja satelitarna? :) Bo mam
wrażenie że mylisz to z kablówką...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-03-31 11:52:03
Autor: pawell32
Jacek Osiecki pisze:
[...]

gość nie ma pojęcia o czym mowa, a pulta się...

Data: 2010-03-31 12:22:07
Autor: Wiewior
W dniu 2010-03-31 11:52, pawell32 pisze:
gość nie ma pojęcia o czym mowa, a pulta się...

On tak ma - zerknijcie na jego postotekę :)

--
     Wiewior
jvrjvbe@tnmrgn.cy
Każde urządzenie elektryczne działa lepiej,
    jeżeli jest podłączone do zasilania

Data: 2010-04-01 01:57:09
Autor: Remek
wolnosc dla anten satelitarnych - w Holandii
Użytkownik "pawell32" napisał:

gość nie ma pojęcia o czym mowa, a pulta się...

Gość? Pulta się? Co za prymitywny burak. Spierdalaj głąbie na drzewo.

PLOMK

Data: 2010-04-01 01:55:33
Autor: Remek
wolnosc dla anten satelitarnych - w Holandii
Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał:

A słyszałeś o tym co to jest zbiorcza instalacja satelitarna? :) Bo mam
wrażenie że mylisz to z kablówką...

Słyszałem i to od dawna. Nawet sam taką montowałem 20 lat temu. Jednak to tylko sprawa uzgodnienia nazewnictwa. Usługa polegająca na dostarczaniu sygnału kablem do użytkowników to kablówka, zbiorcza, czy jak ją zwał. Jeden pies, tylko inaczej przystrzyżony. Zgadzając się, że chodzi o zbiorczą instalację satelitarną, to co to zmienia? Ktoś za mnie wybiera satelitę. Nawet jeśli będzie więcej anten, czy komwerterów, to i tak nigdy oferta nie dorówna instalacji indywidualnej. Miałem złe doświadczenia jako inicjator i konserwator takiej instalacji. Jeden chce Astrę, drugi Hotbirda, a jeszcze inny coś innego. Zawsze ktoś był niezadowolony. Trudno wszystkim dogodzić. To były początki. Teraz jest to sprofesjinalizowane, ale problemy podobne. I nikt tego nie robi za darmo.

Remek

wolnosc dla anten satelitarnych - w Holandii