wolnosc panoramy pod znakiem zapytania

Data: 2015-06-24 15:57:45
Autor: Krzysiek
wolnosc panoramy pod znakiem zapytania
W dniu 2015-06-24 o 03:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,

http://www.fotopolis.pl/n/20925/wolnosc-panoramy-pod-znakiem-zapytania/
No, nie jest fajnie.
:-(
Swoja droga (patrz mapka) nie wiedzialem, ze i teraz we Francji, we Wloszech i Grecji tez jest pod tym wzgledem niefajnie.

Ciekaw jestem co ze StreetView w takim razie. Będą zamazywać wszystko
jak leci?

Data: 2015-06-24 16:43:53
Autor: Luke
wolnosc panoramy pod znakiem zapytania

Ciekaw jestem co ze StreetView w takim razie. Będą zamazywać wszystko
jak leci?

Nie, płacić wszystkim, którzy wejdą na drogę sądową, bo ich stać ;)

L.

Data: 2015-06-24 16:53:21
Autor: Chocobo
W dniu 24.06.2015 o 15:57, Krzysiek pisze:

Ciekaw jestem co ze StreetView w takim razie. Będą zamazywać wszystko
jak leci?

To chyba zależy gdzie stoją serwery :)

marcin

Data: 2015-06-24 22:57:27
Autor: jo44
W dniu 2015-06-24 o 15:57, Krzysiek pisze:

Ciekaw jestem co ze StreetView w takim razie. Będą zamazywać wszystko
jak leci?

Prawie całe Niemcy są już "zamazane". :)

wolnosc panoramy pod znakiem zapytania