wolnosc panoramy pod znakiem zapytania

Data: 2015-06-26 08:20:58
Autor: Czarek Grądys
wolnosc panoramy pod znakiem zapytania
W dniu 24.06.2015 o 03:37, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,

http://www.fotopolis.pl/n/20925/wolnosc-panoramy-pod-znakiem-zapytania/
No, nie jest fajnie.
:-(
Swoja droga (patrz mapka) nie wiedzialem, ze i teraz we Francji, we
Wloszech i Grecji tez jest pod tym wzgledem niefajnie.

Zupełnie jak te komunistyczne tabliczki "Zakaz fotografowania".

--
Cezary Grądys
czarekgr@wa.onet.pl

Data: 2015-06-26 13:28:07
Autor: Maciek
Użytkownik Czarek Grądys napisał:
[...]

Raczej bym powiedział, że gorzej. Tabliczki wisiały tylko na niektórych obiektach. Według planów, czy tego co się już dzieje, robiąc panoramę z jakiejś wieży, możesz ją sobie zachować wyłącznie dla najbliższych znajomych. Publicznie pokazując, możesz ją tylko zamalować na czarno.
Tak, wiem - jest zbieżność prawnej "wolności panoramy" z faktyczną panoramą ale tak mi się skojarzyło i wyobraziłem sobie te okładki na książkach :-)

wolnosc panoramy pod znakiem zapytania