wolnosc slowa? w POLSCE? ha!

Data: 2010-03-23 09:35:47
Autor: Andrzej Lawa
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
Ave!

Pierwszy wyłom był - "kłamstwo oświęcimskie". Potem parę innych a teraz
- na fali polowania na pedofilskie czarownice - kolejny element
wprowadzania Policji Myśli: zakazane ma być nawet twierdzenie, że
kontakty seksualne poniżej _arbitralnie_ ustalonego wieku nie muszą
kogoś krzywdzić.

Czyli co - po Mein Kampf na płonące stosy trafi Lolita?

A ja CHCĘ móc dokonać wyboru - jak CHCĘ sobie poczytać brednie, kłamstwa
czy urojenia, to powinienem mieć taką możliwość. I to nie tylko te
kłamstwa i urojenia, które są korzystne dla rządu czy korporacyjnych
szarych eminencji.

Chcę mieć swobodę przedyskutowania każdego tematu, każdego punktu
widzenia - a nie być zmuszanym do bezdyskusyjnego akceptowania
narzucanych DOGMATÓW (nawet jeśli przypadkiem i wyjątkowo mogą być
prawdą i nawet jeśli się z nimi zgadzam).

Data: 2010-03-23 09:46:17
Autor: Dominik & Co
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
Andrzej Lawa rzecze:

Chcę mieć swobodę przedyskutowania każdego tematu, każdego punktu
widzenia - a nie być zmuszanym do bezdyskusyjnego akceptowania

Chciałbyś. Rząd wie lepiej, co jest dla Ciebie dobre.
I cenzura nie jest tu ani pierwszym, ani ostatnim słowem "w temacie".

BTW ciekawe, jak się mają powyższe paragrafy do Art 54 Konstytucji
i kto oraz za ile będzie udowadniać, że żadnej sprzeczności
nie ma...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-03-23 09:47:59
Autor: Andrzej Lawa
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
Dominik & Co pisze:

BTW ciekawe, jak się mają powyższe paragrafy do Art 54 Konstytucji
i kto oraz za ile będzie udowadniać, że żadnej sprzeczności
nie ma...

Konstytucja? Listek figowy, którym różne kliki regularnie się podcierają.

Data: 2010-03-23 10:41:42
Autor: Liwiusz
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
Dominik & Co pisze:
Andrzej Lawa rzecze:

[...]

   Na podstawie sprzecznego art. 2 Konstytucji (demokratyczne państwo prawa) można wykazać wszystko.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-24 07:35:11
Autor: Dominik & Co
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
Robert Tomasik rzecze:

[...]

KK art. 200b.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-03-24 08:41:33
Autor: Andrzej Lawa
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
Robert Tomasik pisze:

[...]

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342 8311 35116
9251,title,Tu-beda-leczyc-pedofili,wid,12100278,wiadomosc.html

Początek ostatniego akapitu.

Biorąc pod uwagę mylenie pojęć "pedofilia" oraz "stosunki seksualne osób
dorosłych z osobami niepełnoletnimi" może być wesoło.

Data: 2010-03-24 23:48:29
Autor: KRZYZAK
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
Dnia Wed, 24 Mar 2010 08:41:33 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

Biorąc pod uwagę mylenie pojęć "pedofilia" oraz "stosunki seksualne osób
dorosłych z osobami niepełnoletnimi" może być wesoło.

Naprawde wesolo. Przeciez to nie pedofile dopuszczaja sie czynow lubieznych
z nieletnimi

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2010-03-25 00:25:39
Autor: RadoslawF
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
Dnia 2010-03-24 23:48, Użytkownik KRZYZAK napisał:

[...]

Właśnie udowodniłeś że definicja pedofilii jest ci obca.

Pozdrawiam

Data: 2010-03-25 01:32:36
Autor: Matt
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
On 24 Mar, 23:48, KRZYZAK <krzy...@krzyzak.pl> wrote:
> [...]
> dorosłych z osobami niepełnoletnimi" może być wesoło.

Naprawde wesolo. Przeciez to nie pedofile dopuszczaja sie czynow lubieznych

No i właśnie przez takich ignorantów jak Ty w niektórych krajach dwoje
nastolatków za seks ze sobą zostaje "przestępcami seksualnymi/
pedofilami" (co wiąże się z wpisem do publicznego rejestru, zakazem
pracy w wielu zawodach, rozsyłaniem informacji do sąsiadów że gdzieś
się przeprowadzili itd.).

--
Regards
Matt

Data: 2010-03-25 08:38:30
Autor: Andrzej Lawa
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
KRZYZAK pisze:
[...]

Po raz kolejny dowodzisz, że jesteś ignorantem.

Data: 2010-03-25 22:40:28
Autor: KRZYZAK
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
Dnia Thu, 25 Mar 2010 08:38:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

Naprawde wesolo. Przeciez to nie pedofile dopuszczaja sie czynow lubieznych
z nieletnimi

Po raz kolejny dowodzisz, że jesteś ignorantem.

Aaaa.. czyli to nie pedofile dobieraja sie do dzieci? --
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2010-03-26 08:15:58
Autor: Henry(k)
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
Dnia Thu, 25 Mar 2010 22:40:28 +0100, KRZYZAK napisał(a):

Aaaa.. czyli to nie pedofile dobieraja sie do dzieci?

Są dzieci i dzieci. Zgodnie z prawem jest się dzieckiem do 18 roku życia *). Zgodnie z biologią to gdzieś do 11 roku
średnio **). Pedofile podniecają się tymi drugimi bo ich kręci to że są niedojrzałe. Zaś wyrośniętą 14-latką podnieci się każdy normalny facet i nie ma to nic wspólnego z pedofilią.

Pozdrawiam,
                   Henry

*) to co ty masz na myśli pisząc "dziecko"
**) to co Andrzej ma na myśli pisząc "dziecko"

Data: 2010-03-23 20:33:42
Autor: Łukasz Bąk
wolnosc slowa? w POLSCE? ha!
Andrzej Lawa pisze:

[...]

Szkoda, że tak niewielu zrozumie o czym piszesz.

--
Łukasz Bąk

wolnosc slowa? w POLSCE? ha!