'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.

Data: 2012-09-12 11:28:01
Autor: Grzegorz Z.
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
http://www.sfora.pl/KROTKO-Lublin-nie-moze-byc-bez-Boga-Radni-kontra-billboardy-g47390

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-09-12 11:29:49
Autor: Zagros
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
Użytkownik "Grzegorz Z."

"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch

Naprawdę aż tak nienawidzisz Jezusa ?
A czym konkretnie Ci się naraził.

zdar
zagros

Data: 2012-09-12 11:31:09
Autor: Grzegorz Z.
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
Zagros napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z."

"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch

Naprawdę aż tak nienawidzisz Jezusa ?
A czym konkretnie Ci się naraził.

A co z wolnością wypowiedzi?

Data: 2012-09-12 11:45:00
Autor: Zagros
[...]

Nie czepiem się, tak tylko zapytałem.

zdar
zagros

Data: 2012-09-12 11:53:29
Autor: Zagros
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
Użytkownik "Grzegorz Z."

A co z wolnością wypowiedzi?

Nie mam nic przeciwko Billboardom
takim czy innym.

zdar
zagros

Data: 2012-09-12 11:55:32
Autor: t-1
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.

Użytkownik "Grzegorz Z."

A co z wolnością wypowiedzi?

A co z mową nienawiści?

t-1

Data: 2012-09-13 13:23:37
Autor: Grzegorz Z.
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
t-1 napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z."

A co z wolnością wypowiedzi?

A co z mową nienawiści?

Zastrzeżona dla nas, lewaków.

Data: 2012-09-12 18:18:00
Autor: MrBean
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
On 12/09/2012 5:31 PM, Grzegorz Z. wrote:

A co z wolnością wypowiedzi?

Nie pochwalał wolności wypowiedzi. Wszelkie wypowiedzi przeciwko Duchowi Bożemu są kategorycznie zabronione.

Data: 2012-09-12 12:13:35
Autor: WW
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców s ekty kat.
W dniu 2012-09-12 11:29, Zagros pisze:
UĹźytkownik "Grzegorz Z."

"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch

Naprawdę aż tak nienawidzisz Jezusa ?
A czym konkretnie Ci się naraził.

zdar
zagros

"Nie zgadzam się z Twoimi poglądami, ale po kres moich dni będę bronił Twego prawa do ich głoszenia".
  Evelyn Beatrice Hall

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-09-12 12:22:08
Autor: Zagros
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
UĹźytkownik "WW"

UĹźytkownik "Grzegorz Z."

[...]

Zgoda, to piękne.
A moje pytanie nie jest bezzasadne,
tak mi się zdaje.

Data: 2012-09-12 16:48:26
Autor: WW
W dniu 2012-09-12 12:22, Zagros pisze:

[...]

Bo i tu o niezasadność czy zasadność pytań  chodzi a o prawo do ich zadawania.
O konkretnej religii mogą, i pewnie powinni, wyznawcy tejże. Jednak w Państwie prawa każdemu wolno zadać pytanie - a przynajmniej powinno być wolno.
Poza tym, co to za dziwna religia, że jej "prawd" - karami administracyjnymi bronić trzeba?

Data: 2012-09-12 17:04:19
Autor: Zagros
[...]

Zgoda. A więc mogę je zadawać ?
Uff...

[...]

Mojej nie trzeba, a nawet jest to przeciwskazane,

Mt 22:20-21
20. On ich zapytał: Czyj jest ten obraz i napis?
21. Odpowiedzieli: Cezara. Wówczas rzekł do nich:
   Oddajcie więc Cezarowi to, co naleĹźy do Cezara,
   a Bogu to, co naleĹźy do Boga.
(BT)\

I:
Rz 13:3-8
3. Albowiem rządzący nie są postrachem dla uczynku dobrego,
   ale dla złego. A chcesz nie bać się władzy? Czyń dobrze,
   a otrzymasz od niej pochwałę.

4. Jest ona bowiem dla ciebie narzędziem Boga,
   [prowadzącym] ku dobremu. JeĹźeli jednak czynisz Ĺşle,
    lękaj się, bo nie na próşno nosi miecz.
   Jest bowiem narzędziem Boga do wymierzenia
   sprawiedliwej kary temu, ktĂłry czyni Ĺşle.

5. Należy więc jej się poddać nie tylko ze względu na karę,
    ale ze względu na sumienie.
6. Z tego samego też powodu płacicie podatki.
   Bo ci, ktĂłrzy się tym zajmują, z woli Boga pełnią swĂłj urząd.

7. Oddajcie każdemu to, mu się należy: komu podatek - podatek,
   komu cło - cło, komu uległość - uległość, komu cześć - cześć.
8. Nikomu nie bądźcie nic dłużni poza wzajemną miłością.
   Kto bowiem miłuje bliĹşniego, wypełnił Prawo.
(BT)

Mój Bóg jest humanistą.

Data: 2012-09-12 18:00:46
Autor: WW
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców s ekty kat.
W dniu 2012-09-12 17:04, Zagros pisze:

Mój Bóg jest humanistą.

To gratuluje.
Większość nie ma takiego szczęścia.

"Strzeżcie się uczonych w Piśmie, którzy chętnie chodzą w powłóczystych szatach, lubią pozdrowienia na rynku, pierwsze krzesła w domach modlitwy i zaszczytne miejsca na bankietach. Objadają oni domy wdów i dla pozoru długo się modlą (Łk 20.46-47)".

Data: 2012-09-12 20:45:32
Autor: Zagros
[...]

Wielka szkoda, że tak się historia potoczyła.

Pozdrawiam
WW

zdar
zagros

Data: 2012-09-12 12:29:22
Autor: Andy Niwinski
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.

"Zagros" <zagros@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k2pkmc$ksm$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik "Grzegorz Z."

"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch

Naprawdę aż tak nienawidzisz Jezusa ?
A czym konkretnie Ci się naraził.

Tym, że pozwala żyć takim idiotom jak ty....

Data: 2012-09-12 12:34:38
Autor: Zagros
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
Użytkownik "Andy Niwinski"

Użytkownik "Grzegorz Z."

Wybacz, że żyję.

zdar
zagros

Data: 2012-09-12 14:01:12
Autor: Andy Niwinski
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.

"Zagros" <zagros@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k2poft$of0$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik "Andy Niwinski"

Użytkownik "Grzegorz Z."

"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch

Naprawdę aż tak nienawidzisz Jezusa ?
A czym konkretnie Ci się naraził.

Tym, że pozwala żyć takim idiotom jak ty....

Wybacz, że żyję.

Nie wybaczam, sam sobie wybacz.

Data: 2012-09-12 14:37:46
Autor: Zagros
[...]

Trudno. Naprawdę mi przykro,
że musisz żyć na tej Ziemi z takimi
idiotami jak ja.

zdar
zagros

Data: 2012-09-12 15:34:47
Autor: Bogdan Idzikowski
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.

Użytkownik "Zagros" <zagros@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k2pvmo$vk8$1node2.news.atman.pl...
Użytkownik "Andy Niwinski"

[...]

Mnie też przykro, że muszę czytać takie idiotyzmy!

Data: 2012-09-12 16:01:28
Autor: Zagros
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
Użytkownik "Bogdan Idzikowski"

Mnie też przykro, że muszę czytać takie idiotyzmy!

A konkretnie jaki idiotyzm masz na myśli ? ?

zdar
zagros>

Data: 2012-09-12 16:38:32
Autor: Zagros
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski"

Mnie też przykro, że muszę czytać takie idiotyzmy!

A konkretnie jaki idiotyzm masz na myśli ? ?

Każdy!

No to katastrofa... :o/

zdar
zagros

Mój Bóg jest humanistą.

Data: 2012-09-12 17:29:41
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50509b69$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli- Twoje własne też, czy tak?

--

Chiron

Data: 2012-09-12 17:52:11
Autor: Adramelech
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> Odpowiedz na news:50509b69$0$26687$65785112news.neostrada.pl:

[...]

To straszne że niekórzy odczuwają przymus czytania tej (tych) grup.
Może lepiej idź na spacer? Mysle że spacer (nawet w deszczu) dobrze ci zrobi.

Piotr Sobolewski
adramel.cba.pl - portfolio 3d

Data: 2012-09-12 19:56:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości news:XnsA0CCCA25C2B8Badresutuniema127.0.0.1...
[...]

A może ty udaj się na spacer, co spowoduje wywietrznie idiotyzmów z główki?

Data: 2012-09-12 22:17:28
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5050ccbc$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Idziuś- nie radzisz sobie z komputerem, produkujesz same idiotyzmy- może ten spacer to niezły pomysł- co? Po prostu- spróbuj

serdecznie pozdrawiam

Chiron, Życzliwy:-))

Data: 2012-09-14 19:26:17
Autor: pluton_
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.

Wybacz, że żyję.

Masz moje wybaczenie.

Nullification

Data: 2012-09-14 19:30:45
Autor: Zagros
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
Użytkownik "pluton_"

Wybacz, że żyję.

Masz moje wybaczenie.

Dzięki, Brat :)

-- pozdrawiam
Nullification

zdar
Zagros

Ps 82:6
6. Ja rzekłem: Jesteście bogami
   i wszyscy - synami Najwyższego.(BT)

Data: 2012-09-14 19:25:37
Autor: pluton_
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
Naprawdę aż tak nienawidzisz Jezusa ?
A czym konkretnie Ci się naraził.

Na przyklad nie zayebal zbokow, molestujacych dzieci.

Nullification

Data: 2012-09-14 19:35:24
Autor: Zagros
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
Użytkownik "pluton_"

Naprawdę aż tak nienawidzisz Jezusa ?
A czym konkretnie Ci się naraził.

Na przyklad nie zayebal zbokow, molestujacych dzieci.

Tyle, że on nie zajebał nikogo
ani nie miał takiego zamiaru.

Łuk. 9:53-56
53. Lecz nie przyjęli go, dlatego,
    że droga jego prowadziła do Jerozolimy.

54. A gdy to widzieli uczniowie Jakub i Jan,
    rzekli: Panie, czy chcesz, abyśmy
    słowem ściągnęli ogień z nieba,
    który by ich pochłonął, jak to i Eliasz uczynił?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
55. A On, obróciwszy się, zgromił ich (czyli opierdzielł:)
    i rzekł: Nie wiecie, jakiego ducha jesteście.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
56. Albowiem Syn Człowieczy nie przyszedł zatracać
   dusze ludzkie, ale je zachować. I poszli do innej wioski.
(BW)

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N>

Data: 2012-09-14 20:04:10
Autor: pluton_
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.

> Na przyklad nie zayebal zbokow, molestujacych dzieci.

Tyle, że on nie zajebał nikogo
ani nie miał takiego zamiaru.

I dlatego ma u mnie przesrane. Widzi zlo i nie reaguje.

Nullification

Data: 2012-09-14 20:24:51
Autor: Zagros
> [...]

Tyle, że on nie zajebał nikogo
ani nie miał takiego zamiaru.

I dlatego ma u mnie przesrane. Widzi zlo i nie reaguje.

Niby racja, trudno się z tym nie zgodzić,
o ile był Wszechmocny, jak to sugerują
wierzący. Moim zdaniem był za słaby ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Bo czemu nie zszedł z krzyża
albo dał się złapać draniom ?
Tak dla zabawy, żeby potem
wierzący mieli o czym rozprawiać,
a ateiści śmieć się z tego ?

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.:

Ps 82:6
6. Ja rzekłem: Jesteście bogami
   i wszyscy - synami Najwyższego.(BT)

Patrz, że jesteśmy nazwani bogami,
a też jesteśmy w wielu wypadkach za słabi.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tak czy tak, mój Bóg nie jest Wszechmocny.
Przecież pierwszy z brzegu humanista lepszy
świat by uczynił, gdyby był wszechmocny.
To dla mnie dostateczny dowód na to, że
dobry Bóg, o ile w ogóle istnieje,
nie jest wszechmocny.

zdar
Zagros

Data: 2012-09-12 18:20:25
Autor: MrBean
On 12/09/2012 5:28 PM, Grzegorz Z. wrote:

"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Ciebie już zupełnie pogięło.

Zdasz kiedyś z tych słów sprawę na Sądzie Bożym.

Nie ominie cię!

Data: 2012-09-14 14:33:27
Autor: mkarwan
'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.
Użytkownik "Grzegorz Z." <karawan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k2pkj1$m8s$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa" https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy" http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

Data: 2012-09-14 20:12:03
Autor: Marek Woydak
Dnia Fri, 14 Sep 2012 14:33:27 +0200, TROLL mkarwan napisał(a):

[...]

Lżej ci?

MW

'wolność wypowiedzi' wg wyznawców sekty kat.