[TOT] wolny rynek

Data: 2017-08-20 21:21:37
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
[TOT] wolny rynek
zanim pójdę do więzienia to może jeszcze zdążę zapytać,
o co chodzi z tym wolnym rynkiem wspólnej europy?

nie ogarniam tego zupełnie więc może kilka przykładów...

1. jadę sobie tramwajem i stoję obok lidera popis/eu który słucha muzyki z telefonu tak głośno, że i ja słyszę... słyszę znajomą piosenkę, którą lubię więc zaczynam sobie w miejscu tańczyć... a tu europa widzi we mnie, że nietakt, nie mam prawa lubić tej piosenki...

2. stoję sobie na przystanku tramwajowym i patrzę na tyłek jakiejś żony jakiegoś lidera popis/eu... a tu europa wbija we mnie mezalians i oczekuje leczenia prądem, żeby mu wybić jego omylność z głowy...

3. stojąc na przystanku tramwajowym odnotowuję fejsy i twity liderów popis/eu, a tam reklama, mercedes... myślę sobie, ale fajny, podoba mi się... a tu europa emanuje w panikę, że ja nie mam prawa marzyć o mercedesie, bo dla mnie przeznaczono inną markę...

ciężko to ogarnąć - więc może Ktoś coś?

[TOT] wolny rynek