woman-friendly wieszak na rower

Data: 2009-11-27 22:02:02
Autor: yapann
woman-friendly wieszak na rower
Witajcie,

Czy wieszaki na rower wymagają wiele siły do umieszczenia roweru nań/weń/podeń?
(może sa takie, gdzie można rower wciągnąć, jak pranie na podwieszany wieszka do bielizny? :])

Data: 2009-11-27 21:20:04
Autor: Ryszard Mikke
yapann <yapann@odwa.pl> napisał(a):
Witajcie,

Czy wieszaki na rower wymagają wiele siły do umieszczenia roweru nań/weń/podeń?
(może sa takie, gdzie można rower wciągnąć, jak pranie na podwieszany wieszka do bielizny? :])

Są, sufitowe, do nabycia w OBi czy innym Praktikerze.

rmikke

Data: 2009-11-27 22:25:20
Autor: kml

Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości news:hepdqu$kpp$1node1.news.atman.pl...
Witajcie,

Czy wieszaki na rower wymagają wiele siły do umieszczenia roweru nań/weń/podeń?
(może sa takie, gdzie można rower wciągnąć, jak pranie na podwieszany wieszka do bielizny? :])

Siła proporcjonalna do wagi roweu oraz wysokości wieszaka - wieszak ścienny, rower za przednie koło wisi "na ścianie" i tak samo z rowerem wiszącym równolegle do ściany. Im cięższy rower i wyżej ma wisieć tym trudniej go wsadzić.

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-27 23:15:15
Autor: raviz
kml wrote:

[...]

Na allegro jest sporo wieszakow "na pranie" jednak wg mnie ich wada jest to ze wtedy pod takim rowerem ciezko cos umiescic.

Data: 2009-11-28 01:13:14
Autor: yapann
woman-friendly wieszak na rower
Na allegro jest sporo wieszakow "na pranie" jednak wg mnie ich wada jest to ze wtedy pod takim rowerem ciezko cos umiescic.

może pokaż przykładowy link

Data: 2009-11-28 14:09:51
Autor: raviz

Prosze bardzo: http://allegro.pl/item828030807_wieszak_rowerowy_sufitowy_w_wa_f_vat.html

Data: 2009-11-28 14:13:39
Autor: raviz
yapann wrote:
Na allegro jest sporo wieszakow "na pranie" jednak wg mnie ich wada jest to ze wtedy pod takim rowerem ciezko cos umiescic.

może pokaż przykładowy link

Tylko nadal wg mnie przydatnosc takiego wieszaka jest dyskusyjna bo jak wspomnialem wczesniej przestrzeni pod tak powieszonym rowerem raczej nie wykorzystasz, no chyba, ze rower nie bedzie regularnie wykorzystywany. Czyli czy go powiesisz czy tez bedzie zajmowal ta samo przestrzen na podloze to niewielka roznica, ktora bedzie najbardziej sie objawiala szerokoscia kierownicy. Ja kupilem lidlowy i powiesilem rower w mieszkaniu. Pod rowerem zas stoi sobie spokojnie komoda, tyle ze rower trzeba recznie dygnac... Czyli chlop czasem sie jednak przydaje ;)))

Data: 2009-11-28 17:05:00
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
woman-friendly wieszak na rower
w odpowiedzi raviz na post news:her7mm$1t2$1news.onet.pl z So 28

http://picasaweb.google.com/kujbida/Wieszak#

--
 o__,  -  Grzegorz Baltazar Kajdrowicz - www.rower.orbit.pl
 ,>_/-_-  "Możesz utracić wszystko, ale nikt nie zabierze ci tego,

Data: 2009-11-28 20:21:37
Autor: Wooyek
woman-friendly wieszak na rower
Tylko nadal wg mnie przydatnosc takiego wieszaka jest dyskusyjna bo
jak wspomnialem wczesniej przestrzeni pod tak powieszonym rowerem
raczej nie wykorzystasz

Podejrzewam, że w większości przypadków pod zawieszonym rowerem stoi drugi rower, więc przestrzeń jest idealnie wykorzystana...

Data: 2009-11-28 11:14:20
Autor: zibike
On 27 Lis, 22:25, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

 Im cięższy rower i wyżej ma wisieć tym trudniej go
wsadzić.

Jak na to wpadłeś? ;)

pozdrawiam
zibike

Data: 2009-11-28 11:19:14
Autor: Wooyek
[...]

Są, od czasu do czasu np. w Lidlu (choć może niekoniecznie w grudniu ;)). Kumpel taki nabył i nie narzeka.

Data: 2009-11-28 03:51:11
Autor: kaczor1
On 28 Lis, 11:19, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:
> [...]
> wieszka do bielizny? :])

Są, od czasu do czasu np. w Lidlu (choć może niekoniecznie w grudniu ;)).
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com //www.wooyek.pl//

A po wiele takie suszarki ?

Zastanawiam się czy rozglądać się po Lidlu czy samemu sobie taką
suszarkę zmontować.
U twojego kumpla rower wisi prostopadle czy "leży" na suficie ?

Pozdrawiam Roland

woman-friendly wieszak na rower