worki na wode - raz jeszcze

Data: 2009-11-05 01:02:46
Autor: Titus Atomicus
worki na wode - raz jeszcze
Witam,
Po obejrzeniu Water Bag Ortlieba w Bikemanie przyznaje, ze jakos delikatne sa.
Na pewno MSR (Sklep Podroznika) sprawia solidniejsze wrazenie.

TA

Data: 2009-11-09 22:27:35
Autor: Titus Atomicus
worki na wode - raz jeszcze
In article <Titus_Atomicus-1892E6.01024605112009@news.onet.pl>,

Witam,
Po obejrzeniu Water Bag Ortlieba w Bikemanie przyznaje, ze jakos delikatne sa.
Na pewno MSR (Sklep Podroznika) sprawia solidniejsze wrazenie.

No dobra, kupilem sobie worek MSRa. A dokladniej MSR Dromadary.
4 litry - cena 169zl. Faktycznie - drogo jak cholera.
Sa jeszcze 2-, 6-, i 10-litrowe.
Do tego jest jeszcze korek plus rurka prysznicowa za kolejne 99zl. Na razie sie zastanawiam.
Worek robi znacznie lepsze wrazenie niz Ortliebowe. Wrazenia z realnych testow - za rok.
TA

Data: 2010-02-16 12:09:06
Autor: Titus Atomicus
worki na wode - raz jeszcze
In article <Titus_Atomicus-57C1F2.22273509112009@news.onet.pl>,

> [...]

Worek robi znacznie lepsze wrazenie niz Ortliebowe. Wrazenia z realnych testow - za rok.

Wrazenia po pierwszej wycieczce:
Worki sprawdzily sie 100%. Polecam.
Co do prysznica, to w ciagu 2 miesiecy uzywalem tylko raz (bo szkoda mi bylo wody do picia), ale dziala wspaniale i tez polecam.

TA

Data: 2010-02-16 21:33:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
worki na wode - raz jeszcze [ot]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje
(niepotrzebne skreślić):
TA

Jakaś relacja powstanie, czy coś?

Data: 2010-02-19 18:09:28
Autor: Titus Atomicus
worki na wode - raz jeszcze [ot]
In article <1wkvkhwrgcrh5$.dlg@pedaluje.ile.moze>,
 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje
(niepotrzebne skreślić): > TA

Jakaś relacja powstanie, czy coś?

No przeciez napisalem. Worki MSR Dromader sprawdzily sie. Polecam.

TA

worki na wode - raz jeszcze