wosk do naprawy blatu kuchennego

Data: 2010-03-28 18:47:45
Autor: tom
wosk do naprawy blatu kuchennego
witam,
googlam i googlam i nie mam odpowiedzi, co za rodzaj wosku (a jest ich kilka), służy naprawie blatu kuchennego (małe wgniecenie z przerwaniem ciągłości powierzchni), żeby zabezpieczyć przed wilgocią i "spuchnięciem".
Używaliście czegoś konkretnego do takich napraw?
z góry dziękuję za jakąś wskazówkę i pozdrawiam
tom

Data: 2010-03-28 22:30:26
Autor: Jacek
wosk do naprawy blatu kuchennego
Dlaczego akurat wosk?
Jacek

Data: 2010-03-30 18:55:07
Autor: Jarek
wosk do naprawy blatu kuchennego

Użytkownik "Jacek" <nie_ma_takiego_numeru@wp.pl> napisał w wiadomości news:hooe8v$k20$1news.task.gda.pl...
Dlaczego akurat wosk?
Jacek

Tak z ciekawości, a co nadaje się jeszcze do trwałej naprawy uszkodzonego blatu.?
Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-03-30 19:09:05
Autor: Jacek
wosk do naprawy blatu kuchennego
Żywica chemoutwardzalna, np. epoksydowa
Jacek

Data: 2010-03-31 18:33:29
Autor: Jarek
Użytkownik "Jacek" <nie_ma_takiego_numeru@wp.pl> napisał w wiadomości news:hotb7e$jar$1news.task.gda.pl...
Żywica chemoutwardzalna, np. epoksydowa
Jacek

Dzięki ;)
Pozdrawiam
Jarek

Data: 2010-03-30 20:00:42
Autor: tom
wosk do naprawy blatu kuchennego
Użytkownik "Jacek" <nie_ma_takiego_numeru@wp.pl> napisał
Dlaczego akurat wosk?
Jacek

bo wosk się sprawdził przez ostatnie 1,5 roku (nałożony w ramach reklamacji), tylko się już powoli wykrusza..
uszkodzenie nastąpiło w wyniku upadku ciężkiego przedmiotu i jest niewielkie - wosk na blacie kuchennym, przy odpowiednim doborze koloru jest niezauważalny i doskonale spełnia rolę zabezpieczenia przed wilgocią.

A w zapytaniu chodziło mi o rozróżnienie pomiędzy woskami twardymi i miękkimi, poza tym niektóre z nich są tylko do blatów z "pełnego" drewna..

pozdr
tom.

wosk do naprawy blatu kuchennego