wosk koloryzujący

Data: 2010-04-08 11:21:34
Autor: Jakub Witkowski
wosk koloryzujący
jureko pisze:
witam,
czy stosowanie wosków z kolorem daje jakiś odczuwalny efekt? chciałem
nieco uładnić wypłowiałego blaszaka i się zastanawiam czy z bladej
czerwieni (prawie róż) uzyskam 'krwistą głębię'...;), tak na serio -
jest szansa że choć trochę poprawię wyblaknięty lakier? Nie chodzi o
jakieś maskowanie rys tylko o poprawę koloru. Możecie polecić jakiś
sprawdzony specyfik?

Wosk renowacyjny koloryzujący - lekko spoleruje, wypełni szczeliny
kolorem, efekt będzie w miarę widoczny. Przez jakiś miesiąc, dwa :)

Data: 2010-04-08 12:27:53
Autor: Marek P.
wosk koloryzujący

Wosk renowacyjny koloryzujący - lekko spoleruje, wypełni szczeliny
kolorem, efekt będzie w miarę widoczny. Przez jakiś miesiąc, dwa :)

Ja robie taki zabieg 2 razy w roku i po 3 próbach już sa małe róźnice przed i po polerce. Po prostu lakier stałs ię bardziej odporny i zawsze ładnie błyszczy.

Data: 2010-04-08 11:04:17
Autor: to
wosk koloryzujący
Marek P. wrote:

Ja robie taki zabieg 2 razy w roku i po 3 próbach ju¿ sa ma³e róŒnice
przed i po polerce. Po prostu lakier staÂłs iĂŞ bardziej odporny i zawsze
Âładnie bÂłyszczy.

Dla wyrównania ja wykonuje zabieg mycia wodą gdzieś dwa razy w roku. ;)

--
cokolwiek

wosk koloryzujący