woskowanie/konserwacja opon/sposoby na smog?

Data: 2009-12-11 19:17:32
Autor: kml
woskowanie/konserwacja opon/sposoby na smog?

Uzytkownik "Piotr "Curious" Slawinski" <curious@bwv190.internetdsl.tpnet.lp> napisal w wiadomosci news:hfu19g$s98$1nemesis.news.neostrada.pl...
zna ktos moze inne metody ? jakiego wosku najlepiej uzywac?

A pr骲owales siuwaks體 w sprayu do nablyszczania opon? Wiem, ze w samochodzie opony robia sie po tym strasznie sliskie na deszczu, ale w rowerze kt髍y stoi nie powinno miec to az takiego znaczenia :)

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy naped.

Data: 2009-12-11 19:22:01
Autor: szaman
woskowanie/konserwacja opon/sposoby na smog?
kml wytworzy艂 w szalonym umy艣le, a nast臋pnie przela艂 w posta膰 elektroniczn膮 to, co nast臋puje::

A pr贸bowales siuwaks贸w w sprayu do nablyszczania opon? Wiem, ze w samochodzie opony robia sie po tym strasznie sliskie na deszczu, ale w rowerze kt贸ry stoi nie powinno miec to az takiego znaczenia :)

ale jak ruszy ju偶 b臋dzie mia艂o:)

MSPANC
sz

Data: 2009-12-11 19:25:45
Autor: kml
woskowanie/konserwacja opon/sposoby na smog?

U偶ytkownik "szaman" <piekar22@op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hfu2ka$7l5$2news.onet.pl...
[...]

Po p贸艂 roku raczej nie ;) Wpisuj膮c w googlownice "艣rodek do konserwacji opon" wypada tego od cholery, ale te ciekawsze 艣rodki sa po 50 PLN wi臋c interes taki sobie :)

kml
Last update 6/12/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy i nowy nap臋d.

Data: 2009-12-11 19:38:41
Autor: szaman
[...]

Ale w膮tkodawca nie pisze, 偶e przez te p贸艂 roku nie je藕dzi rowerem. Pisze jedynie, 偶e go trzyma na dworze. Mo偶e na przyk艂ad trzyma rower na balkonie i mimo codziennej jazdy te opony mu tam niszczej膮.

szaman

Data: 2009-12-11 20:04:09
Autor: Piotr \"Curious\" Slawinski
kml wrote:

[...]

nie probowalem, ale rowery niestety nie tylko stoja,
btw. po woskowaniu przyczepnosc opon sie nie zmienila, nawet dynamo sie nie slizga
--

woskowanie/konserwacja opon/sposoby na smog?