wozid³o na 6 czy 7 osób?

Data: 2015-09-03 17:01:04
Autor: Budzik
wozid³o na 6 czy 7 osób?
U¿ytkownik  stalowe@gmail.com ...

Witam,
czy kto¶ z obecnych posiada auto 6 osobowe? Do multipli nikt siê
pewnie nie przyzna

A chcesz w ryj?
;-)

, no ale mo¿e FR-V kto¶ u¿ytkuje? Czy taka
konfiguracja foteli (3+3) ma sens, czy lepiej szukaæ na 7 osób (4
dzieci)? Tu zastanawiam siê nad mazd± 5, ale przy 6 os w ¶rodku pewnie
baga¿nik bêdzie minimalny. W sumie noworodek z przodu po¶rodku to
wygoda bo pod rêk± w razie czego, ale po 2 latach jak uro¶nie to nie
wiem jak siê takie je¿d¿enie sprawdzi... Wspomniana multipla chodzi mi
te¿ po g³owie, znajomy nawet chwali³ funkcjonalno¶æ, ale narzeka³ na
zu¿ycie paliwa.

O 7 osobowym sie nie wypowiem.
Co do 6 osób to latalismy w czterech doros³ych i dwójke dzieci na narty ze sprzetem i da sie... :)
Wiadomo, ze srodkowe miejsce z przodu najmniej wygodne.

Spalanie - zalezy jak na to spojrzec.
JTD ponoc pala ca³kiem fajnie.
Benzyna - duzo. W miescie 10 trzeba liczyc min. Ale zak³adasz lpg i po k³opocie... Co za róznica czy spali 10 czy 13...

Data: 2015-09-04 01:49:13
Autor: stalowe
wozid³o na 6 czy 7 osób?
W dniu czwartek, 3 wrze¶nia 2015 19:01:06 UTC+2 u¿ytkownik Budzik napisa³:
U¿ytkownik  stalowe ...

> Witam,
> czy kto¶ z obecnych posiada auto 6 osobowe? Do multipli nikt siê
> pewnie nie przyzna

A chcesz w ryj?
;-)

Kupi³e¶ to musisz z tym ¿yæ ;)

O 7 osobowym sie nie wypowiem.
Co do 6 osób to latalismy w czterech doros³ych i dwójke dzieci na narty ze sprzetem i da sie... :)
Wiadomo, ze srodkowe miejsce z przodu najmniej wygodne.

Narty to na dachu ju¿ chyba?
no najmniej napewno, ale chyba w noside³ku móg³bym dzieciê woziæ? Chwilê potrwa zanim zacznie marudziæ. Mo¿na te¿ sytuacjê odwróciæ i zrobiæ konkurs z nagrod± na jazdê z przodu z rodzicami - takie pozytywne wzmocnienie :).
Klima wydoli przy takich du¿ych szybach?

Spalanie - zalezy jak na to spojrzec.
JTD ponoc pala ca³kiem fajnie.
Benzyna - duzo. W miescie 10 trzeba liczyc min. Ale zak³adasz lpg i po k³opocie... Co za róznica czy spali 10 czy 13...

No z lpg niewiele pewnie zostanie po baga¿niku. Te JTD to dobre silniki s± chyba. Ale znajomy (chyba w³a¶nie z JTD) mówi³ ¿e pali mu w³asnie 10 oko³o, no ale to zale¿y od nogi jak± kto ma w sumie...
Ogólnie co do Multipli to w dobrych pieni±dzach chodzi chocia¿ patrz±c tak na szybko to wielu ofert nie ma w tej chwili.
--
jureko

Data: 2015-09-04 16:00:14
Autor: Budzik
wozid³o na 6 czy 7 osób?
U¿ytkownik  stalowe@gmail.com ...

> Witam,
> czy kto¶ z obecnych posiada auto 6 osobowe? Do multipli nikt siê
> pewnie nie przyzna

A chcesz w ryj?
;-)

Kupi³e¶ to musisz z tym ¿yæ ;)

[...]

Tak, w boxie.

[...]
Noside³ko na srodkowym - pewnie tak, chciaz nie wiem czy tylem do kierunku jazdy ze wzgledu na wajhe zmiany biegów.
Co do tego ze dziaci lubia jezdzic z przdou na srodku... No pewnie! W ogole dzieci kochaja multiple! :)

[...]

E, mam bak w kole zapasowym po pod³oga a ko³o w bagazniku.
No bagaznik wielki nie jest, ale troche wchodzi.
Jak z ty³u wozisz dzieciaki to siedzenia mozna tez przesunac do przodu (sa dwa miejsca na mocowanie z ty³u)
Najlepiej obejrzyj.

[...]

E, na forum ludzie pisza ze duzo mniej niz 10.
Wrecz chwala ze to bardzo oszczedne slniki.
duzo ofert nie ma bo multipli sie nie sprzedaje! :)

wozid³o na 6 czy 7 osób?