wozid³o na 6 czy 7 osób?

Data: 2015-09-03 23:33:40
Autor: Adam
wozid³o na 6 czy 7 osób?
W dniu 2015-09-03 o 13:12, stalowe@gmail.com pisze:
Witam,
czy kto¶ z obecnych posiada auto 6 osobowe? Do multipli nikt siê pewnie nie przyzna, no ale mo¿e FR-V kto¶ u¿ytkuje? Czy taka konfiguracja foteli (3+3) ma sens, czy lepiej szukaæ na 7 osób (4 dzieci)? Tu zastanawiam siê nad mazd± 5, ale przy 6 os w ¶rodku pewnie baga¿nik bêdzie minimalny.
W sumie noworodek z przodu po¶rodku to wygoda bo pod rêk± w razie czego, ale po 2 latach jak uro¶nie to nie wiem jak siê takie je¿d¿enie sprawdzi...
Wspomniana multipla chodzi mi te¿ po g³owie, znajomy nawet chwali³ funkcjonalno¶æ, ale narzeka³ na zu¿ycie paliwa.

W takiej np. Previi ¶rodkowe fotele obracasz ty³em w kierunku jazdy, ewentualnie rozk³adasz stolik miêdzy fotelami II i III rzêdu  i ca³e "przedszkole" jedzie sobie widz±c siê nawzajem. Dzieciaki maj± super uciechê.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-09-04 01:29:26
Autor: stalowe
wozid³o na 6 czy 7 osób?
W dniu czwartek, 3 wrze¶nia 2015 23:33:43 UTC+2 u¿ytkownik Adam napisa³:
W dniu 2015-09-03 o 13:12, stalowe pisze:
> [...]

W takiej np. Previi ¶rodkowe fotele obracasz ty³em w kierunku jazdy, ewentualnie rozk³adasz stolik miêdzy fotelami II i III rzêdu  i ca³e "przedszkole" jedzie sobie widz±c siê nawzajem. Dzieciaki maj± super uciechê.
No z t± Previ± te¿ brzmi ciekawie. Nawet ciarki mi przesz³y na my¶l jak dobra mog³aby byæ zabawa w takim przedszkolu z ty³u...musia³bym zamontowaæ mocn± szybê za pierwszym rzêdem. Czy z dwulitrowym silnikiem takie pud³o jako¶ jedzie? Teraz je¿d¿ê coroll± d4d 90KM - widzê ¿e s± w previach te mocniejsze po 136KM, mo¿e to wystarcza na ten rozmiar. Wiêksze pojemno¶ci przy sprowdzaniu to ju¿ wiêksza akcyza i siê robi drogo...
--
jureko

Data: 2015-09-04 11:23:00
Autor: Jingiel
wozidło na 6 czy 7 osób?
W dniu 2015-09-04 o 10:29, stalowe@gmail.com pisze:
[...]

Polecam galaxy, alhambrê lub sharana do takich zabaw.

Data: 2015-09-04 11:40:07
Autor: Adam
wozid³o na 6 czy 7 osób?
[...]

Ja chwilê je¼dzi³em Previ± I ("jajkiem") w wersji 4x4 - tam by³ silnik 2,4 - dawa³o siê je¼dziæ. Je¼dzi³em te¿ m.in. jakim¶ Pontiakiem se small-blokiem - ten to mia³ wygar :)
Prevka OIDP szybko rozpêdza³a siê do 120, po¼niej ju¿ wiatr robi³ swoje, ale prêdko¶æ przelotowa w granicach 140 do 150 km/h bez problemu.
Tylko d¼wignia zmiany biegów "po hamerykañsku" - pod kierownic±. Chocia¿ te¿ nie przeszkadza³a - zapina³o siê D, potem tempomat, i mo¿na by w zasadzie nawet pój¶æ zrobiæ kawê ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

wozid³o na 6 czy 7 osób?