wp艂ata w EUR

Data: 2010-10-25 15:48:16
Autor: RD
wp艂ata w EUR
Witajcie,

  Czyta艂em powy偶sze w膮tki dotycz膮ce kont walutowych itp.
  Interesuje mnie wp艂ata na konto firmy zagranicznej (rozliczone faktur膮 VAT w euro). Mam z艂ot贸wki.
  Czy lepiej dokona膰 zmiany na euro w kantorze i dokona膰 wp艂aty (gdzie? tj. w jakim banku?)
  Czy lepiej dokona膰 wp艂aty bezpo艣rednio (w banku?), kt贸ry dokona przewalutowania?
  Mo偶e naj艂atwiej (b臋dzie to sta艂a wsp贸艂praca, wi臋c co jaki艣 czas takie przelewy b臋d膮) za艂o偶y膰 konto walutowe (gdzie, jakie?).

  Bardzo prosz臋 o podpowiedzi.

Pozdrawiam,
Rafa艂

Data: 2010-10-25 17:36:21
Autor: Krzysztof
wp艂ata w EUR

"RD" <rd@grupy.com1> wrote in message news:ia41r0$bq$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jezeli chcesz puszczac duzo przelewow SEPA, to tylko konto w banku, gdzie takie przelewy kosztuja przewaznie ok. 5zl, jezeli robi sie je samemu przez net. Co do kursow, to jezeli sa to nie duze kwoty do wymiany to lepiej jakis kantor lub walutomat i wplacasz EUR bezposrednio na rachunek w banku. Jezeli wieksze kwoty wymiany np. kilkanascie tys EUR to skorzystanie z uslug banku oferujacego platformy wymiany waluty przez net z mniejszym spreadem niz standardowa tabela walut.

wp艂ata w EUR