wpłatomaty BZWBK - uważajcie

Data: 2015-10-04 15:14:45
Autor: PP
wpłatomaty BZWBK - uważajcie

Korzystałem z różnych wpłatomatów, najczęśćiej euronetu i nie było żadnych problemów.
Różne rzeczy też już czytałem o starych połykających wpłatomatach mbanku ale nie sądziłem, że spotka mnie to we wpłatomacie BZWBK.

Dzisiaj po raz pierwszy chciałem skorzystać z BZWBK i wpłatomat orżnął mnie na 300zł,
po prostu po włożeniu całego tysiaka ( a miałem ich kilka partii) podał sume o trzy stówy mniejszą,
przerwanie wpłaty oczywiście nic nie dało, bo zwrócił te 3 stówy mniej... parodia po prostu.
Reklamacja złożona, ciekawe czy BZWBK stanie na wysokości zadania i rozpatrzy pozytywnie.

wpłatomaty BZWBK - uważajcie