wp艂yw wyl膮dowa艅 atmosferycznych.

Data: 2010-06-14 13:45:19
Autor: Miecio
wp艂yw wyl膮dowa艅 atmosferycznych.
W dniu 2010-06-13 13:06, CUT pisze:
Wczoraj przesz艂a bardzo gwa艂towna burza. Komputer wy艂膮czony z pr膮du,
router od艂膮czony od linii telefonicznej.

Dzi艣 w艂膮czam kompa a tu sypi膮 si臋 b艂臋dy raida na wszystkich dyskach.
Sprawdzi艂em dyski = wszystko ok. Usuwam b艂臋dy - wszystko gra.

Przyczyn膮 takiego dzia艂ania mog膮 by膰 wy艂adowania atmosferyczne??

U mnie podczas burzy spali艂o domofon kt贸ry by艂 wy艂膮czony z pr膮du. Domofon (bez zasilania) zadzwoni艂 i wyzion膮艂 ducha.

Data: 2010-06-14 14:18:07
Autor: zielony bazyliszek
wp艂yw wyl膮dowa艅 atmosferycznych.
U偶ytkownik Miecio napisa艂:
[...]

To b贸g Zeus dzwonil do Twych drzwi :D

Data: 2010-06-14 14:24:41
Autor: Miecio
W dniu 2010-06-14 14:18, zielony bazyliszek pisze:

U mnie podczas burzy spali艂o domofon kt贸ry by艂 wy艂膮czony z pr膮du.
Domofon (bez zasilania) zadzwoni艂 i wyzion膮艂 ducha.

To b贸g Zeus dzwonil do Twych drzwi :D

Pewnie tak :)

wp艂yw wyl膮dowa艅 atmosferycznych.