wpis do ewidencji DG

Data: 2012-01-31 19:33:19
Autor: Wojtek
wpis do ewidencji DG
Witam!

W jaki sposób można dziś uzyskać potwierdzenie, że mój wpis do ewidencji działalności gospodarczej jest aktualny na dany dzień?
Kiedyś maszerowało się do urzędu miasta z kserokopią, pani sprawdzała i przybijała pieczątkę. Obecnie nie chce już tego zrobić, twierdząc że ona przekazała to do ceidg i już się nie zajmuje tym.

Czy wydruk (ten, który każdy może sobie wygenerować) z ceidg jest wystarczający? Dokument chce dołączyć do przetargu publicznego na wykonanie usługi.

Data: 2012-01-31 20:02:29
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
wpis do ewidencji DG
Dnia Tue, 31 Jan 2012 19:33:19 +0100, Wojtek napisał(a):

[...]

najprociej przekonać tego do kogo z tym wydrukiem chcesz iśc, aby sam sobie
w internecie sprawdził.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suchedniow8.php

Data: 2012-01-31 20:22:29
Autor: .B:artek.
wpis do ewidencji DG
W dniu 31-01-2012 19:33, Wojtek pisze:
[...]

Oświadczenie Twoje + ewentualnie wydruk.

--
..B:artek.

Data: 2012-02-01 01:32:42
Autor: Gotfryd Smolik news
wpis do ewidencji DG
On Tue, 31 Jan 2012, Wojtek wrote:

Witam!

W jaki sposób można dziś uzyskać potwierdzenie, że mój wpis do ewidencji działalności gospodarczej jest aktualny na dany dzień?
Kiedyś maszerowało się do urzędu miasta z kserokopią,

  Hm... kiedyś, to brałem oryginał, robiłem kopię i podpisywałem
z tekstem iż oświadczam że dane nie uległy zmianie.
  W UM nie pracuję, jakby co ;)

pzdr, Gotfryd

wpis do ewidencji DG