wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej

Data: 2012-01-15 15:21:08
Autor: Disappointed E52 owner
wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
Miałem wpisany w kontaktach numer do dziewczyny w postaci !Iwona, po to żeby wyświetlał się na początku, po to by przy wybieraniu nie szukać daleko w książce. Tymczasem "smart"fon Nokia E52 Symbian OS 9.3 wie lepiej i olewa całkowicie wykrzyknik i wpis ten jest zwyczajnie pod "I". Ręce opadają. Jak jest w waszych telefonach w takich przypadkach?

Data: 2012-01-15 14:25:35
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:21:08 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

[...]

Znaki specjalne na początku nazwy w książce telefonicznej są od jakichś 15
lat używane przez Nokię do przyporządkowania do poszczególnych grup
kontaktów. Dzięki temu działa to również na karcie SIM. I było używane
jeszcze przed erą smartfonów.
Długo będziesz tak jeszcze dawał pokaz gejzerów swojej ignorancji?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-01-15 15:31:32
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:1rg2lo03m0rwk$.dlglepper.institute.com...
[...]

No patrz pan, a Nokia z 2006 roku jakoś wyświetłała tak jak ja chciałem, a to raptem 6 lat, a nie 15.
Jesteś inżynierem w Nokii?

Data: 2012-01-15 14:32:57
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:31:32 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

No patrz pan, a Nokia z 2006 roku jakoś wyświetłała tak jak ja chciałem, a to raptem 6 lat, a nie 15.
Jesteś inżynierem w Nokii?

Nie, użytkownikiem który czyta instrukcje oraz informacje na
forach/usenecie. Ze zrozumieniem.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-01-15 15:36:37
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał w wiadomości news:11ml5zj51bgnu$.dlglepper.institute.com...
[...]

Jakoś wcześniej nie musiałem czytać instrukcji i wszystko działało pięknie, wiedziałem gdzie co znajdę.

Data: 2012-01-15 14:41:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:36:37 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

Jakoś wcześniej nie musiałem czytać instrukcji i wszystko działało pięknie, wiedziałem gdzie co znajdę.

Widocznie rozwijające się telefony przerosły swoim rozbudowaniem twoją
wiedzę lub twoje możliwości intelektualne. Część osób w tym momencie sięga po instrukcję (jak przerasta wiedzę) lub
zaczyna się wywnętrzać na jakimś forum publicznym jaki to producent jest be
(jak przerasta możliwości intelektualne)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2012-01-15 15:37:08
Autor: DooMiniK
On 15/01/2012 14:36, Disappointed E52 owner wrote:
[...]

Starość, nie radość.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-01-16 15:57:01
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości news:4f12f2a6$1news.home.net.pl...
[...]

Zapewne jesteś też jednym z tych, co dostawali orgazmu na wstążki w nowym Office Microsoftu.

Data: 2012-01-16 19:18:09
Autor: TGor
On 2012-01-16 15:57, Disappointed E52 owner wrote:

> Zapewne jesteś też jednym z tych, co dostawali orgazmu na wstążki w
> nowym Office Microsoftu.

Rozumiem, że jesteś jednym z tych, co to "compensate for their coolness level" korzystając tylko z menu, żadnych ikon.
Żadnych.

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-01-16 19:23:25
Autor: Disappointed E52 owner

Użytkownik "TGor" <tgor@gazeta.peel> napisał w wiadomości news:jf1pl1$1fu$1inews.gazeta.pl...
On 2012-01-16 15:57, Disappointed E52 owner wrote:

> [...]

Rozumiem, że jesteś jednym z tych, co to "compensate for their coolness level" korzystając tylko z menu, żadnych ikon.

To było apropo całkowitej zmiany, na czyjeś widzimisie.
Zmiana polegająca na całkowitym rozpieprzeniu tego, co się dotąd sprawdzało, cudem nie jest, np wpadam Ci do biura, poprzestawiam
wszystko na Twoim stole i powiem, że to dla Twojego dobra, nowy image, a jak Ci się nie podoba toś "lamer".

Data: 2012-01-16 19:26:43
Autor: TGor
On 2012-01-16 19:23, Disappointed E52 owner wrote:

[...]

Po co kupować nowe, skoro stare (np 2K) wraz z paczką oferującą nowe formaty działa?

Data: 2012-01-17 16:03:20
Autor: Disappointed E52 owner

Użytkownik "TGor" <tgor@gazeta.peel> napisał w wiadomości news:jf1q53$1fu$3inews.gazeta.pl...
On 2012-01-16 19:23, Disappointed E52 owner wrote:

[...]

Ta paczka to oficjalny dodatek? Kiedyś tego nie było i musiałem kiedyś zainstalować Office 2007 by otwierać docx, siłą wprowadzony format do kupowania nowego. Oczywiście z dodatkiem pod tytułem Classic menu, żeby nie wyjść z siebie.

Data: 2012-01-18 00:43:02
Autor: Marcin Szumilas
wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
Quoted:
Disappointed E52 owner (disappointed@e52nokia.com)
in news:jf42k0$mdj$1usenet.news.interia.pl

Ta paczka to oficjalny dodatek? Kiedyś tego nie było i musiałem kiedyś zainstalować Office 2007 by otwierać docx,

Tak, oficjalny. Nie chce mi się szukać linku, ale mam na dysku - plik 28999608 B.
Myślę, że zawsze było.

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2012-01-17 03:11:38
Autor: Skrypëk
On 2012-01-16 15:57, Disappointed E52 owner wrote:

[...]

Wynalezione w latach siedziemdziesiątych menu przestało się sprawdzać już przynajmniej 10 lat temu.

Data: 2012-01-17 11:30:44
Autor: Piotr Karocki
wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
Wynalezione w latach siedziemdziesiatych menu przestało się sprawdzać
już przynajmniej 10 lat temu.
 Ta... Akurat...

 Menu zwykle to myslenie Arystotelesa - grupowanie w kolejne poziomy abstrakcji. Ciagle jest obecne w nauce, jednak jest coraz bardziej odległe od myœlenia przeciętnego człowieka, coraz mniej zrozumiałe dla ludzi kultury szybko zmiennych obrazków.

 Zmiana z menu na rzecz ribbon - to efekt zmiany SZEFA na SZEFOWA dzialu Office.  Badania wskazujš, że użytkownicy więcej i częœciej korzystajšcy z programów, lepiej je znajšcy, uważajš że ta zmiana utrudnia im pracę; zaœ ludzie którzy posługujš się komputerem bardzo powierzchownie, jak maszynš do pisania, z zadowoleniem przyjęli zmianę (Martin Dostal User Acceptance of the Microsoft Ribbon User Interface [w:] Advances in data networks, communications, computer, 9th WSEAS international conference on data networks, communications, computer, Faro 2010).

Data: 2012-01-18 01:43:52
Autor: Skrypëk
Piotr Karocki <pkar@ieee.org> wrote:
[...]

Jakiego arystotelesa? Jakiej abstrakcji?
Wstążka to też po prostu grupowanie. Ino znacznie mądrzejsze, wygodniejsze przejrzyste niżzagracone menu i nieczytelne toolbary. Tysiąc-pincet funkcji się już po prostu przestało mieścić w trywialnych listach rozwijanych i smutnych rządkach ikon. Zrobił się burdel w którym ciężko cokolwiek znaleźć.

Ciagle jest obecne w nauce, jednak jest coraz bardziej
odległe od myœlenia przeciętnego człowieka, coraz mniej zrozumiałe
dla ludzi kultury szybko zmiennych obrazków.

Nie wis casem. Jakąż to ideologię sobie potrafią dorobić linuksiarze do swoich przedpotowych GUI lub ich kompletnego braku. Używanie czarnobiałego terminala nikogo mądrzejszym nie czyni. Kurczowe trzymanie się przestarzałych rozwiązań też umysłu nie rozwija.

Data: 2012-01-18 12:05:48
Autor: Piotr Karocki
wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote:
Wstażka to też po prostu grupowanie. Ino znacznie madrzejsze,
wygodniejsze przejrzyste niżzagracone menu i nieczytelne toolbary.
 Ta... tyle tylko ze:
a) Word wygral z konkurencja dzieki wprowadzeniu styli - czyli "najpierw pomysl co chcesz napisac, potem pisz". Ulatwianie omijania myslenia PRZED napisaniem nie jest dobrym pomyslem...
b) toolbar moglem sobie stworzyc jaki chcialem - sam; wybierajac to co jest mi potrzebne
c) toolbar + menu nie zajmowalo tak duzo ekranu (tak, wiem, nawet wprowadzili funkcje ukrywania ribbon by nie przeszkadzalo)
d) skoro jest tak dobrze, to czemu powstaje tyle konkurencyjnych, PLATNYCH, dodatkow dodajacych maly ribbon odpowiadajacy poprzednim menu?
e) i jak rozumiem twierdzisz, ze autorzy cytowanego raportu KLAMIA.

Nie wis casem. Jakaż to ideologię sobie potrafia dorobić linuksiarze
do swoich przedpotowych GUI lub ich kompletnego braku.
 Przykro mi ze Cie zawiode - Linuxa nie uzywam.

Data: 2012-01-18 17:31:40
Autor: AL
napisał(a):

[...]

Jesli kumaty user, wowczas doinstalowywuje skladnik, ktory ma menu oraz uklad toolbara jak w Office 2003

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-16 19:30:45
Autor: mkarwan support
wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
W dniu 2012-01-15 15:32, Waldek Godel pisze:
  Ze zrozumieniem.

Waldemar I Mądry

Data: 2012-01-15 14:39:07
Autor: to
wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
begin Disappointed E52 owner
Jesteś inżynierem w Nokii?

On, to chyba w srokii. :>

Data: 2012-01-15 15:54:46
Autor: J.F.
Dnia Sun, 15 Jan 2012 14:25:35 +0000, Waldek Godel napisał(a):
[...]

A opisane to w instrukcji ? :-)

Nie wiem jak w E52, ale w C6 jest flaga 'Ulubione' i wedruja na poczatek
listy. Jest tez wyszukiwanie po literkach.

J.

Data: 2012-01-15 15:09:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:54:46 +0100, J.F. napisał(a):

Nie wiem jak w E52, ale w C6 jest flaga 'Ulubione' i wedruja na poczatek
listy. Jest tez wyszukiwanie po literkach.

w tamtych wersjach ulubione są, flagi nie ma.
Zazwyczaj zresztą problem ulubionych rozwiązuje długa historia rozmów,
jeżeli to faktycznie ulubiony numer, to tam z pewnością będzie.

Data: 2012-01-15 15:12:23
Autor: Waldek Godel
wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej

w tamtych wersjach ulubione są, flagi nie ma.

oczywiście miało być "wyszukiwanie jest, flagi ulubione nie ma"

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

Data: 2012-01-16 21:31:15
Autor:
wpis z
Waldek Godel <nospam@youreholdingitwrong.org> napisał(a):
Znaki specjalne na początku nazwy w książce telefonicznej są od jakichś 15
lat używane przez Nokię do przyporządkowania do poszczególnych grup
kontaktów.

Co ma piernik do wiatraka? ;) Nokia to niskobudżetowy mBank, w którym kiedyś
np. w tytule przelewu bankowego można było wstawiać kod HTML i dziurawy system
to czytał i wyświetlał np. animacje  w systemie transakcyjnym? ;)

Jeżeli coś w nowych Nokiach jest spieprzone, to ja dla ważnych kontaktów
proponuję po prostu literę A

Data: 2012-01-15 15:23:38
Autor: AL
W dniu 2012-01-15 15:21, Disappointed E52 owner pisze:
[...]

wpisz:
- 0Iwona
- nokia ma cos takiego jak szybkie kontakty pod telefonem - dlaczego z nich nie korzystasz (RTFM)?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-15 15:32:55
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:jeunh7$mdg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale po co mi szybkie kontakty, gdy np zapisuje na szybko numer do jakiejś firmy i chcę, by był na wierzchu,
no i szybkie wybieranie nie działa przy smsach.

Data: 2012-01-15 16:18:41
Autor: Grzexs
[...]

Na temat porządku alfabetycznego w telefonach można by pisać długo i smacznie. Co telefon, to inny porządek. Oczywiście przeważnie jest 0…9, A…Z, ale już „polskie” literki niekoniecznie są traktowane regularnie, a inne znaki to już całkowita wolna amerykanka.
--
Grzexs

Data: 2012-01-16 15:56:12
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> napisał w wiadomości news:jeuqoi$4bm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dotychczasowo Nokie się sprawdzały, wygląda na to że Symbian _musi_ mieć inaczej.

Data: 2012-01-16 00:20:47
Autor: Animka
[...]

To ja dodaj do szybkiego wybierania (jakis klawisz) a ten wykrzyknik skasuj.

--
animka

Data: 2012-01-16 15:55:41
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:jevofq$r5b$2node2.news.atman.pl...
[...]

I co mi to da dziewczynko przy smsie, tam też będę miał szybkie wybieranie?
A jak miałem taki kaprys że zapisywałem sobie chwilowo ważne numery z wykrzyknikiem, to mam je specjalnie dopisywać do szybkiego wybierania?

Data: 2012-01-16 16:05:34
Autor: Tomek

Użytkownik "Disappointed E52 owner" <disappointed@e52nokia.com> napisał :

[...]

Też kiedyś miałem z tym problem, jakieś 5 - 6 lat temu. Pomógł mi Jbak Taskman i skróty. Dwa kliknięcia/tapnięcia i mogę pisać smsa do wcześniej zdefiniowanej osoby. Bez kombinacji z wykrzyknikami.

Data: 2012-01-17 04:41:21
Autor: Pszemol
"Disappointed E52 owner" <disappointed@e52nokia.com> wrote in message news:jf1dpl$d6u$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ja uĹźywam tej samej metody co Ty, tylko zamiast wykrzyknika
uĹźywam zera i spacji przed imieniem. Moja Nokia to 5630 XpressMusic.
Ale i tak nie umywa się to do zakładki Favorities w kontaktach w iPhone/iOS.

Data: 2012-01-18 17:38:22
Autor: AL
W dniu 2012-01-17 11:41, Pszemol pisze:
[...]

zakladka 'ulubione' jest chyba we wszystkich wspolczesnych systemach
(ale w e52 chyba jednak tego nie bylo)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-16 19:07:50
Autor: Serż
[...]

U mnie N86 niestety nie wyświetla kontaktu ze znakiem specjalnym na początku listy, za to Motorola V8 i HTC Hero tak.

Data: 2012-01-17 03:09:43
Autor: Skrypëk
[...]

Nie znam nikogo, czyje nazwisko lub imię zaczynało się na wykrzyknik, dlatego w żadnym moim telefonie ten problem nie wystąpił.

Data: 2012-01-17 16:06:30
Autor: Disappointed E52 owner

Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f14d883$0$32115$c3e8da3$b372d686news.astraweb.com...
[...]

To zobacz co się stanie jak nazwiesz plik w systemie od wykrzynika i potem posortuj wg nazw.
Trudno że masz wąskie horyzonty myślowe, nic na to nie poradzę.

Data: 2012-01-17 17:43:51
Autor: Tomek
[...]

A jak bardzo trzeba mieć wąskie horyzonty, żeby płakać nad wykrzyknikiem przy imieniu Iwona, skoro w e52 można konkretnie do niej (Iwony) zacząć pisać smsa po naciśnięciu 2 klawiszy. No tak, ale to trzeba jeszcze posiadać ostatnio bardzo rzadko spotykaną właściwość - myślenie.

Data: 2012-01-17 18:47:07
Autor: Disappointed E52 owner

Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem.pl> napisał w wiadomości news:jf48h8$5dh$1inews.gazeta.pl...

[...]

To urządzenie ma służyć człowieka, a nie człowiek dopasowywać się do urządzenia. Jeśli tego nie pojmujesz, to żyj sobie dalej w swoim matriksie.

Data: 2012-01-17 20:15:08
Autor: Tomek
wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej

Użytkownik "Disappointed E52 owner" <disappointed@e52nokia.com> napisał:

To urządzenie ma służyć człowieka

Kali mówić polski?

a nie człowiek dopasowywać się do urządzenia.

Akurat to ja sobie dopasowuję telefon tak, żebym zaczął pisać smsa po dwóch kliknięciach. Bez użycia wieśniackich wykrzykników i bez płaczu na grupie.
Kapishi?

Data: 2012-01-17 21:49:13
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Tomek" <precz@ze.spamem> napisał w wiadomości news:jf4hbt$3d5$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Disappointed E52 owner" <disappointed@e52nokia.com> napisał:

To urządzenie ma służyć człowieka

Kali mówić polski?

kali myśleć o czymś innym przy wpisywać ;)

[...]

Pochwal się modelem telefonu

Data: 2012-01-18 22:43:10
Autor: Tomek
[...]

Najpierw miałem tak na e50, później równocześnie na n95, następnie e52, C7 i N8. I żeby było śmieszniej, można tak zrobić na każdej nokii z symbianem.
 Pisałem już wcześniej, że to kwestia jednego programu. Nie czytałeś?

Data: 2012-01-18 17:43:01
Autor: AL
W dniu 2012-01-17 18:47, Disappointed E52 owner pisze:

[...]

ten typ rozumowania sie nie sprawdza i jednak powinienes docenic 'innosc' ;) sprzetu jakim sie poslugujesz = jaki sobie wybrales.
A jesli 'ta innosc' Cie denerwuje to masz dwa wyjscia:
- zmienic telefon na inny
- dostosowac sie do rozwiazan przyjetych w danym telefonie

Nie wiem po co caly ten watek i oburzenie.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2012-01-18 01:45:32
Autor: Skrypëk
[...]

Ale po co? W polskim języku wykrzykniki stawia się na końcu.

Data: 2012-01-18 19:27:11
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości news:4f161646$0$9185$c3e8da3$33a0879dnews.astraweb.com...
Ale po co? W polskim języku wykrzykniki stawia się na końcu.

Nie piszę wypracowania, tylko chcę ułatwić sobie życie.

Data: 2012-01-18 21:49:55
Autor: Skrypëk
[...]

To sobie w końcu ułatw a nie dramat robisz z powodu urojonego problemu.

Data: 2012-01-18 22:48:30
Autor: Animka
W dniu 2012-01-18 19:27, Disappointed E52 owner pisze:
UĹźytkownik "SkrypĂŤk"<ĹĄkrypĂŤk@pĹąbliçenĂŤmy.pl>  napisał w wiadomości
Ale po co? W polskim języku wykrzykniki stawia się na końcu.

Nie piszę wypracowania, tylko chcę ułatwić sobie życie.

To skasuj wszystkich w kontaktach i zostaw tam tylko swoja ukochaną! Będzie pierwsza i nie będzie miała konkurencji.

--
animka

Data: 2012-01-18 23:57:17
Autor: Disappointed E52 owner
Użytkownik "Animka" <to.nie.ja@wp.pl> napisał w wiadomości news:jf7ens$3ep$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ciebie to raczej nikt nie chce mieć w kontaktach, nawet na ostatniej pozycji.

Data: 2012-01-19 00:39:55
Autor: Animka

To dlatego Ci napisałam, żebys zostawił tam tylko swoja ukochaną :-)

--
animka

wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej