wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej

Data: 2012-01-16 19:07:50
Autor: Serż
wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej
Miałem wpisany w kontaktach numer do dziewczyny w postaci !Iwona, po to żeby wyświetlał się na początku, po to by przy wybieraniu nie szukać daleko w książce. Tymczasem "smart"fon Nokia E52 Symbian OS 9.3 wie lepiej i olewa całkowicie wykrzyknik i wpis ten jest zwyczajnie pod "I". Ręce opadają. Jak jest w waszych telefonach w takich przypadkach?

U mnie N86 niestety nie wyświetla kontaktu ze znakiem specjalnym na początku listy, za to Motorola V8 i HTC Hero tak.

wpis z "!" na poczatku w ksiazce telefonicznej