wpłata CZK gotówką do banku

Data: 2010-02-16 17:29:25
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
wpłata CZK gotówką do banku
który bank w PL nie tylko prowadzi rachunki w CZK
ale także przyjmuje wpłaty _gotówkowe_ w tej walucie?

Data: 2010-02-16 17:40:54
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
wpłata CZK gotówką do banku
który bank w PL nie tylko prowadzi rachunki w CZK
ale także przyjmuje wpłaty _gotówkowe_ w tej walucie?

nordea, fortis, żubry, bzwbk, pkobp, nie chcą czeskiej
gotówki, --

Data: 2010-02-16 17:42:09
Autor: Krzysztof
wpłata CZK gotówką do banku

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> wrote in message news:5065.00000061.4b7ac7e5newsgate.onet.pl...
który bank w PL nie tylko prowadzi rachunki w CZK
ale także przyjmuje wpłaty _gotówkowe_ w tej walucie?

Prowadzic- to moze kilka bankow znajdziesz co maja konta w CZK, ale wplacic w gotowce to watpie, chyba, ze jakas specjalna bankowosc prywatna.
Generalna zasada dla gotowki: USD, EUR, GBP, CHF i to z dostepnoscia w wymienionej kolejnosci. Inne waluty moga byc ze wzgledu na specyfike banku z danego regionu, jak np. Nordea, ale i tak nie jestem pewien czy waluty skandynawsie przyjmuja w gotowce.
Jak znajdziesz typowo czeski bank w Polsce to mozesz probowac, ale ja takiego nie znam.

Data: 2010-02-16 17:52:59
Autor: Valdi
wpłata CZK gotówką do banku
"Krzysztof" news:hleht2$2324$1news2.ipartners.pl

Generalna zasada dla gotowki: USD, EUR, GBP, CHF i to z dostepnoscia w
wymienionej kolejnosci.

A skąd ta kolejność?
Nie idzie to przypadkiem tak: euro, dolar, frank, funt?

Data: 2010-02-16 18:14:57
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
wpłata CZK gotówką do banku
> [...]

> wymienionej kolejnosci.

A skąd ta kolejność?
Nie idzie to przypadkiem tak: euro, dolar, frank, funt?

wg mnie: euro, dolar, funt, frank patrzcie np. ING ma GBP, ale CHF to nawet konta nie otworzy!

Data: 2010-02-16 19:31:27
Autor: Krzysztof
wpłata CZK gotówką do banku

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hleh07$v7s$1news.interia.pl...
[...]

EUR, USD to praktycznie na rowni, wyplacisz wieksza sume jak zamowisz. Banki prowadzace obsluge w EUR, prowadza rownolegle w USD, przynajmniej nie pamietam takiego, ktory obracalby tylko EUR a USD nie.
Z oferta rachunkow i wyplat w GBP polepszylo sie po emigracji do UK, dalej nie jest z tym dobrze, ale lepiej niz bylo przed 2004.
Co do CHF to bym polemizowal, nie jest to tak popularna waluta emigracji jak GBP, a znajdziesz kilka bankow, ktore GBP ci dostarcza w gotowce, ale o CHF mozesz w nich zapomniec.
Wymieniona przeze mnie kolejnosc znajduje odzwierciedlenie w rezerwach wiekszosci bankow centralnych, poza tymi do ktorych wymieniona waluta nalezy. Jak sie nie myle to mamy wlasnie taka kolejnosc rezerw w NBP.

wpłata CZK gotówką do banku