wpłatomat BRE

Data: 2009-11-29 21:59:04
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
wpłatomat BRE
ostatnio udało mi się wpłacić niesamowicie pomietolone ale
na szczęście nie podarte 20zł do mBanku w maszynie Multibanku
w Jeleniej Górze (gratulacje, naprawiona po kilkunastu mies.)

Data: 2009-11-29 22:49:07
Autor: Valdi
wpłatomat BRE
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl>

ostatnio udało mi się wpłacić niesamowicie pomietolone ale
na szczęście nie podarte 20zł do mBanku w maszynie Multibanku
w Jeleniej Górze (gratulacje, naprawiona po kilkunastu mies.)

Widzę, że masz stalowy kark! ;) Ja to bym się teraz nawet 10 zł bał wpychać
do tej maszyny - i nie chodzi o to że jestem przeciwny takim automatom, ale
jak sobie czytam o "dobrych praktykach" mBanku względem klienta to aż się
odechciewa wszelkich wpłat. I pomyśleć, że na początku ich obecności
korzystałem z nich dość nagminnie, na całe szczęście bez żadnej awarii :)

Data: 2009-11-29 23:23:16
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
wpłatomat BRE
> [...]

> w Jeleniej Górze (gratulacje, naprawiona po kilkunastu mies.)

Widzę, że masz stalowy kark! ;) Ja to bym się teraz nawet 10 zł bał wpychać

byłem ciekaw jak to działa i co tzn. 'zniszczony` banknot; banknot brudny
pomięty i wybrudzony jak szmata do podłogi został poprawnie rozpoznany,
ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu.

Data: 2009-11-30 06:51:05
Autor: jureq
wpłatomat BRE
Dnia Sun, 29 Nov 2009 21:59:04 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
napisał(a):

ostatnio udało mi się wpłacić niesamowicie pomietolone ale na szczęście
nie podarte 20zł do mBanku w maszynie Multibanku w Jeleniej Górze
(gratulacje, naprawiona po kilkunastu mies.)

I potem ludzie się dziwią, że wpłatomat nie działa .....

Wpłacając przeczytałeś co tam pisze o wymaganym stanie banknotów?

Data: 2009-11-30 08:49:31
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
wpłatomat BRE
> niesamowicie pomietolone ale na szczescie nie podarte 20zl

I potem ludzie sie dziwia, źe wplatomat nie dziala .....

1) takie wydano mi w BZWBK
2) instrukcja obrazkowa przedstawiała banknot podarty
3) a mój banknot nie był naddarty ani podarty ani poklejony 4) testowalem jak bardzo podarte banknoty przyjmie maszyna
licząc się z ew. chwilową utratą 20zł i koniecznością wyjaśnień
pisemnych w placówce banku (bo karty finansowej to raczej nie)
5) test wypadł pozytywnie, nic nie popsułem

czy zatem poprawny jest wniosek uogólniający, że *można*
wkładać do maszyny banknoty wyglądające jak szmata do podłogi?

Data: 2009-11-30 09:20:45
Autor: Prof_Ex
wpłatomat BRE
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisał(a): [...]
czy zatem poprawny jest wniosek uogólniający, że *można*
wkładać do maszyny banknoty wyglądające jak szmata do podłogi?

Jezeli chcesz przeprowadzic eksperyment naukowy to
wymaga sie jego powtarzalnosci. Na podstawie jednego, pojedynczego
doswiadczenia nie mozemy niczego stwierdzic.
Tym m.in. rozni sie nauka od tzw. paranauki, jak prezentowana
jest w programach typu Braniac na Discovery.

Pozdrawiam!
Prof_Ex

Data: 2009-12-01 02:02:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
wpłatomat BRE

"Prof_Ex" hf02pc$hfa$1@inews.gazeta.pl

Jezeli chcesz przeprowadzic eksperyment naukowy
to wymaga sie jego powtarzalnosci.

Dokładnie. Na dodatek trzeba starannie i jednoznacznie opisać
ów eksperyment, aby każdy (kto chce i dysponuje odpowiednimi
warunkami) mógł dokonać weryfikacji. :) Wpłatomaty raczej nie
są powtarzalne, więc eksperyment nie ma sensu. :)

Data: 2009-12-01 02:00:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
wpłatomat BRE

zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl 55c9.00000047.4b13790b@newsgate.onet.pl

4) testowalem jak bardzo podarte banknoty przyjmie maszyna

A próbowałeś sklejone? Można tak powycinać listki z banknotów,
że dostanie się banknot dodatkowy, tyle tylko, że numerki nie
będą zgodne ze sobą. :) Może jednak wpłatomaty to przyjmują? ;)

wpłatomat BRE