wpłatomat BRE

Data: 2009-11-29 22:49:07
Autor: Valdi
wpłatomat BRE
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl>

ostatnio udało mi się wpłacić niesamowicie pomietolone ale
na szczęście nie podarte 20zł do mBanku w maszynie Multibanku
w Jeleniej Górze (gratulacje, naprawiona po kilkunastu mies.)

Widzę, że masz stalowy kark! ;) Ja to bym się teraz nawet 10 zł bał wpychać
do tej maszyny - i nie chodzi o to że jestem przeciwny takim automatom, ale
jak sobie czytam o "dobrych praktykach" mBanku względem klienta to aż się
odechciewa wszelkich wpłat. I pomyśleć, że na początku ich obecności
korzystałem z nich dość nagminnie, na całe szczęście bez żadnej awarii :)

Data: 2009-11-29 23:23:16
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
wpłatomat BRE
> [...]

> w Jeleniej Górze (gratulacje, naprawiona po kilkunastu mies.)

Widzę, że masz stalowy kark! ;) Ja to bym się teraz nawet 10 zł bał wpychać

byłem ciekaw jak to działa i co tzn. 'zniszczony` banknot; banknot brudny
pomięty i wybrudzony jak szmata do podłogi został poprawnie rozpoznany,
ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu.

--

wpłatomat BRE