wplatomat mbanku/Multi - kuriozum!

Data: 2010-01-22 17:14:39
Autor: RobertS
wplatomat mbanku/Multi - kuriozum!
jakis czas temu znalazlem na stronie Multibanku, ze mozna korzystac z wplatomatow mbanku, sprawdzilem na liscie i okazalo sie, ze najblizszy mi wplatomat (mbanku) rowniez tam sie znalazl

udalem sie, ale na miejscu zadnego info nie bylo, zapytalem goscia, ktory sedzial w mbankowym kiosku i dostalem info, ze na konta multi wplacac NIE MOZNA, no to wplacilem na konto mbanku i pozniej przelalem na glowne w multi

kilka dni temu ta sama akcja, wplacac mozna TYLKO na konto w mBanku, ale wkurzylo mnie przelewanie, czekanie do nastepnego dnia...

dzisiaj juz nie pytalem kolesia, wlozylem do wplatowamtu karte z multi i o dziwo udalo sie wplacic bez najmniejszego problemu! kasa na koncie po 15 min.

poinformowalem o tym mbank - pracownika a on na to, ze nie wiedzial i c-la nie raczyla go poinformowac...fajnie no nie?

byc moze inne wplatomaty mbanku rowniez mozna wykorzystac do wplacania na konta w multi chociaz oczywiscie pracownik (ze stoiska obok) moze o tym bladego pojecia nie miec!

RobertS

Data: 2010-01-22 16:55:30
Autor: Wemif
RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:

byc moze inne wplatomaty mbanku rowniez mozna wykorzystac do wplacania na konta w multi chociaz oczywiscie pracownik (ze stoiska obok) moze o tym bladego pojecia nie miec!

Na stronie multibanku masz listę wpłatomatów. Przy każdym jest
logo czyj jest wpłatomat (mbanku czy multi). Podejrzewam, że wpłacać możesz we wszystkich mbankowych.

a.

Data: 2010-01-22 12:50:50
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 22 Sty, 17:55, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

> [...]

logo czyj jest wpłatomat (mbanku czy multi). Podejrzewam, że
wpłacać możesz we wszystkich mbankowych.

No przecież w pierwszym akapicie pierwszego postu Robert pisał, że
informację o wpłatomacie znalazł na stronie Multibanku.

Data: 2010-01-23 09:43:55
Autor: RobertS
[...]

co ciekawe jak wpłatomat czynny to jest zielona kropka (na tej liście) a jak nie to czerwona...przy niektórych nie ma ich wcale - to zastanawiające

RobertS

Data: 2010-01-23 09:57:30
Autor: Valdi
wplatomat mbanku/Multi - kuriozum!
"RobertS" news:hjecse$rl$1opal.icpnet.pl

co ciekawe jak wpłatomat czynny to jest zielona kropka (na tej liście) a
jak nie to czerwona...przy niektórych nie ma ich wcale - to zastanawiające

w mBanku jest jeszcze inaczej:
zielona - działa
żółta - nie działa
czerwona - zlikwidowano

Data: 2010-01-24 00:13:44
Autor: adams99
W dniu 2010-01-23 09:57, Valdi pisze:
[...]

Raczej :

zielona - działa (ale wisi kartka "awaria") :)

Tak bardzo często jest w Galaxy w Szczecinie.

wplatomat mbanku/Multi - kuriozum!