wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo

Data: 2014-09-19 11:01:41
Autor: Gotfryd Smolik news
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo
On Fri, 19 Sep 2014, tck wrote:

tym razem sie nie udalo
http://www.lublin112.pl/lublin-zderzenie-pojazdow-widok-fotoradaru-szczescie-bez-ofiar-zdjecia/

  Tak bardziej OT (znaczy nie pod adresem straży, odjazdu bez sprawdzenia
czy pomoc potrzebna, prędkości samej w sobie i upolowanych pieszych itp).

  Jeśli opis "xxx" jest prawdziwy, to zawiera drobne "przeoczenie"
usiłujące tłumaczyć kierującego półciężarówką: nawet jeśli taksiarz
przed nim "depnął" bo przegapił że poprzednik hamuje, to siedzący
wyżej kierowca dostawczaka "widział górą" poprzednika.
  Błędy się popełnia więc nic dziwnego, do skutku zebrał się więc
ich cały ciąg, krytykuję usiłowanie tłumaczenia zaskoczeniem.

  A tak OT i w ogóle, zdaje się w Niemczech najpierw padłoby pytanie
o odstępy bezpieczne.
  A w .pl należałoby stworzyć opis "dlaczego nawet rowerzysta nie może
zachować bezpiecznego odstępu" :P

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-19 18:16:25
Autor: m
On Fri, 19 Sep 2014, tck wrote:

>tym razem sie nie udalo
>http://www.lublin112.pl/lublin-zderzenie-pojazdow-widok-fotoradaru-szczescie-bez-ofiar-zdjecia/

[...]
   A tak OT i w ogóle, zdaje się w Niemczech najpierw padłoby pytanie
o odstępy bezpieczne.

Ototo, w komentarzach pod artykułem ani razu nie pada słowo "odstęp" i tylko ze 3 razy pada słowo "prędkość".

p. m.

Data: 2014-09-19 18:30:13
Autor: Tom N
Gotfryd Smolik news w <news:Pine.WNT.4.64.1409191052340.1532quad>:

  A tak OT i w ogóle, zdaje się w Niemczech najpierw padłoby pytanie
o odstępy bezpieczne.

  A w .pl należałoby stworzyć opis "dlaczego nawet rowerzysta nie może
zachować bezpiecznego odstępu" :P

Móc to może (nawet pedalarz) -- pytanie brzmi dlaczego nie chce, i
niekoniecznie bezpiecznego, tylko jakiegokolwiek, pozwalającego w razie
czego na cokolwiek, oprócz dużego BUM...

--
'Tom N'

Data: 2014-09-20 00:49:07
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 19 Sep 2014, 52.140919@71.183013.invalid wrote:

[...]

  Bo na byle rondzie skutkuje to zbyt często próbą wymuszenia, praktycznie
nie dającą szans na uniknięcie kolizji inaczej niż "awaryjnie"
(często z obu stron).
  Kierujący (całkiem często) ZAKŁADA że rower jedzie powoli, zupełnie bez popatrzenia. Zupełnie, bo wystarczy popatrzeć na kąt pochylenia.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-20 04:59:40
Autor: Budzik
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo
Użytkownik Gotfryd Smolik news smolik@stanpol.com.pl ...

  A tak OT i w ogóle, zdaje się w Niemczech najpierw padłoby pytanie
o odstępy bezpieczne.

Jadąc autostradą czesto mam wrażenie ze dla kierowcy pl czesto bezpieczny odstep to taki, ktory pozwala wstawic noge miedzy zderzaki.
To jest niesamowite jak ludzie gonia sie jakad na zderzaku...
A potem zdziwienie ze co chwile autostrada zablokowana bo kolizja...

Data: 2014-09-20 10:11:02
Autor: Pszemol
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA3AE43523F8E5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Mam podobne wrażenie.

Data: 2014-09-20 17:20:30
Autor: Zenowik6
wplyw ... na zderzaku.

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA3AE43523F8E5budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Jadąc autostradą czesto mam wrażenie ze dla kierowcy pl czesto bezpieczny
odstep to taki, ktory pozwala wstawic noge miedzy zderzaki.
To jest niesamowite jak ludzie gonia sie jakad na zderzaku...

Jak pozwalasz na taką jazdę to co się dziwisz, trzeba reagować.
Ja powoli zwalniam, zapalając stop.

Data: 2014-09-20 16:49:56
Autor: Budzik
wplyw ... na zderzaku.
Użytkownik Zenowik6 gt5sx@we4d.pl ...

[...]

Ale ja nie mówie, ze to za mną jadą... Obserwuje z boku.

wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo