Data: 2014-09-19 12:32:18 | |
Autor: WOJO | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
http://www.lublin112.pl/lublin-zderzenie-pojazdow-widok-fotoradaru-szczescie-bez-ofiar-zdjecia/ http://www.lublin112.pl/wp-content/gallery/smorawinskiego-2/607.jpg "Zrobiliśmy swoje - możemy spierdolić..." Co oni (tak, specjalnie z małej) robili na pasie zieleni? Jeszcze niedawno sami się przepieprzali za "deptanie trawników". Ciekawe, czy po zdjęciu masztów w całym Lublinie (kilka, kilkanaście miesięcy temu) "bezpieczeństwo" się poprawiło czy spadło? Oczywiście nie mam na myśli "bezpieczeństwa" budżetów poszczególnych ciemiężycieli. Są jakieś statystyki na ten temat? Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-09-19 07:56:07 | |
Autor: kogutek444 | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
W dniu piątek, 19 września 2014 12:32:18 UTC+2 użytkownik WOJO napisał:
> http://www.lublin112.pl/lublin-zderzenie-pojazdow-widok-fotoradaru-szczescie-bez-ofiar-zdjecia/ Największy wpływ na bezpieczeństwo ma rozdawanie punktów. Jak komuś brakuje kulka do kompletu to jest duże prawdopodobieństwo ze będzie uważał. A to przełoży się na bezpieczeństwo. Może powinien być wprowadzony system progresywny w przypadku powtarzania się u kogoś tych samych wykroczeń? |
|
Data: 2014-09-19 17:29:24 | |
Autor: J.F. | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
Użytkownik napisał w wiadomości
Największy wpływ na bezpieczeństwo ma rozdawanie punktów. Ale widzisz jak sie przelozy - bedzie hamowal przed FR i beda mu rozbijac bagaznik :-) Może powinien być wprowadzony system progresywny w przypadku powtarzania się u kogoś tych samych wykroczeń? Przeciez jest. 24pkt, kurs, 24 pkt, odebranie PJ ... J. |
|
Data: 2014-09-19 09:36:18 | |
Autor: kogutek444 | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
W dniu piątek, 19 września 2014 17:29:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Uďż˝ytkownik napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci 24 z prostego sumowania wynika. A jak by było za pierwszym razem na przkład za prędkość 1 pkt za 20 kilometrów. Za drugim 2 punkty za 10, za trzecim 4 za 10 itd. |
|
Data: 2014-09-19 18:54:37 | |
Autor: J.F. | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
Użytkownik napisał w wiadomości grup
W dniu piątek, 19 września 2014 17:29:24 UTC+2 użytkownik J.F. napisał: >Moďż˝e powinien byďż˝ wprowadzony system progresywny w przypadku 24 z prostego sumowania wynika. A jak by było za pierwszym razem na przkład za prędkość 1 pkt za 20 kilometrów. Za drugim 2 punkty za 10, za trzecim 4 za 10 itd. I myslisz ze jak zaczna jechac 49 zamiast 65, to sie tak duzo bezpieczniej zrobi ? Ale owszem, jakby tak za pierwsze przekroczenie o 50 bylo 10pkt, a za drugie juz 20, to moze by bylo ... wolniej. Bo bezpieczniej to niekoniecznie :-) J. |
|
Data: 2014-09-19 10:12:37 | |
Autor: kogutek444 | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
W dniu piątek, 19 września 2014 18:54:37 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Uďż˝ytkownik napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci grup Raczej nie da się udowodnić że w ruchu lądowym im wyższe prędkości tym skutki wypadków mniejsze. |
|
Data: 2014-09-19 19:15:39 | |
Autor: Shrek | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
On 2014-09-19 19:12, kogutek444@gmail.com wrote:
Raczej nie da się udowodnić że w ruchu lądowym im wyższe prędkości tym skutki wypadków mniejsze. To zależy jak bardzo abstrachować od układu odniesienia i lecieć w ch... Bo pierwszy z brzegu przykład - na autostradach się zapierdala i pod 200, a ludzi ginie mniej:P Sprawa jest bardziej skomplikowana niż sama prędkość. Shrek. |
|
Data: 2014-09-19 10:34:07 | |
Autor: kogutek444 | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
W dniu piątek, 19 września 2014 19:15:39 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
On 2014-09-19 19:12, kogutek444@gmail.com wrote: Powyżej pewnej magicznej prędkości skutki wypadków są w zasadzie zawsze takie same. |
|
Data: 2014-09-19 19:53:57 | |
Autor: Shrek | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
On 2014-09-19 19:34, kogutek444@gmail.com wrote:
To zaleďż˝y jak bardzo abstrachowaďż˝ od ukďż˝adu odniesienia i lecieďż˝ w ch... Powyżej pewnej magicznej prędkości skutki wypadków są w zasadzie zawsze takie same. Poniżej też, a pomiędzy jest całkiem duży zakres, gdzie skutki zależą od prędkość, rodzaju drogi i mnóstwa innych rzeczy. Na przykład uważasz, że poruszanie się 60 po autostradzie jest bezpieczne? A 20? A może ponoć "bezpieczna" prędkość, czyli zero jest bezpieczna? To w takim razie czemu trzeba wyciągać trójkąt i najlepiej spieprzać za barierki? Mówię ci, sprawa jest ciut bardziej skomplikowana niż sama prędkość. Shrek. |
|
Data: 2014-09-19 11:03:36 | |
Autor: kogutek444 | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
W dniu piątek, 19 września 2014 19:53:57 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
On 2014-09-19 19:34, kogutek444@gmail.com wrote: Zawsze można znaleźć jakieś "ale....". |
|
Data: 2014-09-19 20:18:43 | |
Autor: Shrek | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
On 2014-09-19 20:03, kogutek444@gmail.com wrote:
Zawsze można znaleźć jakieś "ale....". Ano - zwłaszcza jak ktoś nadmiernie upraszcza. Odnosiłem się do twojego "Raczej nie da się udowodnić że w ruchu lądowym im wyższe prędkości tym skutki wypadków mniejsze." No więc np na autostradzie bez zbędnego kombinowania wychodzi, że bezpieczniej jechać 140 niż 10. Shrek. |
|
Data: 2014-09-20 01:03:12 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
On Fri, 19 Sep 2014, Shrek wrote:
pierwszy z brzegu przykład - na autostradach się zapierdala i pod 200, Wszystko zależy od "jednostki odniesienia". Autostrada jest trudna do porównywania ze "zwykłą drogą", taką klasycznie zwykłą, a dobranie miary "ofiar śmiertelnych na kilometr" na przykład zaprzecza Twojemu wnioskowi. Tak, AFAIR ginie WIĘCEJ! Tyle, że to przy woborze "wszystkich dróg", bo w porównaniu z "innymi drogami krajowymi" oczywiście jest jak piszesz (i to mocno, ze trzy razy, na korzyść autostrad oczywiście). Ergo, nie podając *z czym* porównujesz, możesz nadziać się na którąś tam prawdę góralską ;) Sprawa jest bardziej skomplikowana niż sama prędkość. Skądinąd. :D pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-09-20 07:17:35 | |
Autor: Shrek | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
On 2014-09-20 01:03, Gotfryd Smolik news wrote:
pierwszy z brzegu przykład - na autostradach się zapierdala i pod 200, Przecież sam napisałem że jest to "prawda góralska", abstrahowanie od układu odniesienia i ogólnie lecenie w ch... Tylko po to, żeby pokazać, że sprawa jest trochę bardziej skomplikowana niz zwykła zależność szybciej = mniej bezpiecznie. Zresztą jak już liczyć rozsądnie to raczej nie na kilometr drogi a na "samochodokilometr", bo na kilometr, to rzeczywiśćie wyjdzie, że najbezpieczniej na jakiejś zamkniętej czyli przy prędkości zero:) Shrek. |
|
Data: 2014-09-20 04:59:40 | |
Autor: Budzik | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
Użytkownik kogutek444@gmail.com ...
Raczej nie da się udowodnić że w ruchu lądowym im wyższe prędkości tym Bo tu nie ma zależności liniowej. I to nie jest układ z jedną niewiadomą... |
|
Data: 2014-09-19 18:08:59 | |
Autor: tck | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:541c4bd8$0$9743$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik napisał w wiadomości w miedzyczasie mozna pojsc na 'kurs' i zbic 6 pkt co 6 m-cy -- pozdr tck(at)top.net.pl |
|
Data: 2014-09-19 09:37:53 | |
Autor: kogutek444 | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
W dniu piątek, 19 września 2014 18:08:59 UTC+2 użytkownik tck napisał:
Uďż˝ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci news:541c4bd8$0$9743$65785112news.neostrada.pl... Zrobić drogie kursy i w godzinach pracy. |
|
Data: 2014-09-20 17:03:26 | |
Autor: kogutek444 | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
W dniu piątek, 19 września 2014 18:08:59 UTC+2 użytkownik tck napisał:
Uďż˝ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci news:541c4bd8$0$9743$65785112news.neostrada.pl... A po kursie jest jakiś test sprawdzający czy kursant coś zapamiętał? |
|
Data: 2014-09-21 07:40:04 | |
Autor: Shrek | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
On 2014-09-21 02:03, kogutek444@gmail.com wrote:
A po kursie jest jakiś test sprawdzający czy kursant coś zapamiętał? Osobiście nie byłem bo mój rekord to 7 punktów, ale z tego co wiem to nie. Po prostu musisz pooglądać trochę filmików (pewnie również 10 mniej ratuje życie) i wysłuchać pogadanki psychologa i policjanta. Shrek. |
|
Data: 2014-09-19 18:05:50 | |
Autor: Shrek | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
On 2014-09-19 16:56, kogutek444@gmail.com wrote:
Największy wpływ na bezpieczeństwo ma rozdawanie punktów. Jak komuś brakuje kulka do kompletu to jest duże prawdopodobieństwo ze będzie uważał. Albo dokupi sobie dodatkowe 12 za 600 PLN na rok. Shrek. |
|
Data: 2014-09-19 09:37:03 | |
Autor: kogutek444 | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
W dniu piątek, 19 września 2014 18:05:50 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
On 2014-09-19 16:56, kogutek444@gmail.com wrote: Zrobić droższe doładowania. |
|
Data: 2014-09-19 18:51:26 | |
Autor: Shrek | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
On 2014-09-19 18:37, kogutek444@gmail.com wrote:
Zrobić droższe doładowania. Po co? Szczerze to nie rozumiem samej idei? Niby jest 24 ale jakby co to płacisz i masz więcej. Przecież miało być dla bezpieczeństwa i żeby bogaci też mieli bat nad sobą, a jak przychodzi co do czego to dajesz oficjalną łapówkę i jedziesz dalej. Shrek. |
|
Data: 2014-09-20 01:16:38 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
On Fri, 19 Sep 2014, Shrek wrote:
Szczerze to nie rozumiem samej idei? Niby jest 24 ale jakby co to Oficjalnie - "szkolisz się" i stajesz się uswiadomiony. To jest teza formalna z bardzo mocnym wsparciem i na grupach i w społeczeństwie - skutkująca np. wzdychaniem za "PJ dla rowerzystów", co pewnie skończyłoby się wzrostem sprawstwa wypadków z ich strony :> (bo jaka inna logiczna konstantacja ma wypływać z faktu, że przy wymuszeniu pierwszeństwa winnymi większości wypadków "rowerowych" są przeszkoleni kierowcy?) A praktyka wszelkich "szkoleń" bywa taka, że kursant ma wiedzieć jaki jest długi drążek od biegów :> Ewentualnie bywa "uświadamiany" z takim skutkiem: http://www.youtube.com/watch?v=ChSPZT1BlI4&feature=player_detailpage#t=560 :> (niestety, sedno uwagi wymagałoby obejrzenia całego filmu - to jest rekonstrukcja zdarzeń) Przecież miało być dla bezpieczeństwa Mhm. pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-09-20 07:22:22 | |
Autor: Shrek | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
On 2014-09-20 01:16, Gotfryd Smolik news wrote:
On Fri, 19 Sep 2014, Shrek wrote: Nie wydaje mnie się. - skutkująca np. wzdychaniem za "PJ dla To raczej ze zwykłej małpiej złośliwości, żeby dowalić "onym". Głębszego sensu bym się w tym nie doszukiwał. Shrek |
|
Data: 2014-09-20 22:21:38 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
wplyw fotoradaru na bezpieczenstwo | |
On Sat, 20 Sep 2014, Shrek wrote:
To raczej ze zwykłej małpiej złośliwości, żeby dowalić "onym". Hm... możesz mieć rację. Zawsze to lepiej na "szkolenie" posłać kogoś niż siebie ;) pzdr, Gotfryd |
|