wpowiedzenie oc

Data: 2010-02-25 22:18:57
Autor: Jackare
wpowiedzenie oc
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości news:hm6oq3$jm0$1news.onet.pl...
czy moge juz skutecznie wypowiedziec umowe oc ktora konczy sie w maju?
tzn wypowiedziec z dniem kiedy sie ona konczy ale dokument zlozyc(wyslac) juz i zeby to bylo skuteczne?
albo inaczej. czy moge w dniu zakupu polisy od razu ja wypowiedziec z dniem kiedy sie ona konczy ? :)

wykupilem dzisiaj drugie oc na ten sam pojazd poniewaz dotychczaowy ubezpieczyciel nie oferowal satysfakcjonujacej mnie zielonej karty. za kilka dni wyjezdzam i nie bede mial jak wypowiedziec tego starego oc wtedy gdy bedzie sie ono konczylo. madra pani na infolinii powiedziala ze oc mozna wypowiedziec najpozniej w dniu jego konca (i to jest wiadome) a najwczesniej na 30 dni przed jego koncem, jednak nigdzie nie moge znalezc potwierdzenia tej rewelacji.

najpóźniej na jeden dzień przed końcem polisy
--
Jackare

wpowiedzenie oc